نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر جدید از حالت Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

تریلر پنج دقیقه‌ای و موزیکال حالت Zombies بازی Call of Dut: Black Ops 4 جزئیات بیشتری از روند این حالت محبوب را به تصویر می‌کشد.

با نزدیک شدن به موعد انتشار Call of Duty: Black Ops 4، بازی جدید و موردانتظار استودیو تری‌ آرک، اخبار و نمایش‌های فراوانی از این نسخه سری کالاف دیوتی منتشر خواهد شد. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تریلر پنج دقیقه‌ای و موزیکال از حالت Zombies این بازی منتشر شده که با تماشای آن، بیش از پیش با مکانیک‌های گیم‌پلی این حالت جذاب و مفرح آشنا خواهیم شد.

این تریلر، نسخه‌ی طولانی همان ویدیو است که در جریان رویداد کامیک-کان به معرفی این حالت پرداخت. اگر از هواداران این سری هستید و به بخش زامبی آن هم علاقه‌مند هستید، نباید این تریلر هیجان‌انگیز را از دست بدهید.

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، این تریلر، یک تریلر موزیکال است و در طی آن، موزیک Mad Hatter از گروه Avenged Sevenfold پخش می‌شود و یکی از اصلی‌ترین عوامل هیجان‌انگیز بودن این تریلر است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر سال جاری (۲۰ مهر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. در ادامه، تریلر جدید بخش زامبی این بازی را تماشا می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده