// شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

جزئیات محتویات پس از عرضه بازی Call of Duty: Black Ops 4

اکتیویژن اطلاعاتی را از محتویات پس از عرضه بازی Call ofDuty: Black Ops 4 منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision)، ناشر بازی Call of Duty: Black Ops 4، جزئیات محتویات پس از عرضه بازی COD: Black Ops 4 را منتشر کرد. همچنین مشخص شده است که این محتویات ابتدا در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد.

استودیو تری‌ آرک (Treyarch)، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، در جریان بازه زمانی‌های مختلفی، رویدادها و محتویات متفاوتی را برای سه حالت چندنفره، زامبی و بلک اوت بازی COD: Black Ops 4 در نظر گرفته است. در این میان می‌توان به بازسازی مجدد نقشه Nuketown، اسپشالیست‌های جدید برای بخش چندنفره و حالت‌های جدید برای بخش Blackout اشاره کرد.

در ادامه مشخص شده است که استودیو تری آرک رویدادهای فصلی و رویدادهای محدود مختلفی را برای بازی خود در نظر گرفته است. در گذشته نیز استودیو اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) در بازی Call of Duty: WWII نیز از رویدادهای مختلف برای تنوع بخشیدن به بازی خود استفاده کرده بود.

  • Nuketown: یکی از نقشه‌های محبوب سری کالاف دیوتی که نسخه بازسازی شده آن در ماه نوامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
  • Specialists: در ماه دسامبر شاهد عرضه شدن اسپشالیست‌های جدیدی به بازی COD: Black Ops 4 هستیم.
  • Blackout: عرضه ابتدایی بازی تازه شروعی برای این حالت به حساب می‌آید. بلک اوت در ادامه گسترش خواهد یافت و از طریق آپدیت‌های مختلف برای نقشه‌ی بازی و همچنین حالت‌های جدید، به تکامل می‌رسد.
  • Events: رویدادهای بازی در دسته‌بندی‌های فصلی، هفتگی و محدود قرار می‌گیرند. هرکدام از این رویدادها محتویات و حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کنند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) روانه بازار خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده