// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

چند ویدیو از گیم پلی بازی Stranger Things تل تیل گیمز به بیرون درز کرد

اخیرا چند ویدیو از گیم پلی بازی Stranger Things در اینترنت منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد همان بازی‌‌ای باشد که قرار بود استودیوی تل‌تیل گیمز با همکاری نتفلیکس آن را بسازد. با زومجی همراه باشید.

چند روز قبل بود که خبر ناراحت‌کننده اخراج بیش از ۲۰۰ کارمند استودیو تل‌تیل گیمز همگان را شوکه کرد. در کنار این خبر، طرفداران مجموعه Stranger Things منتظر بودند ببینند که چه بر سر بازی این سریال که قرار بود توسط این استودیو ساخته شود، خواهد آمد. بر همین اساس کمپانی نتفلیکس اعلام کرد که با وجود تعطیل شدن استودیوی تل تیل گیمز جای نگرانی نیست و بازی Stranger Things ساخته خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، چند ویدیو در اینترنت منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی Stranger Things ساخته استودیو Telltale Games باشد. با آن‌که هنوز نتفلیکس و تل‌تیل‌ گیمز هیچ نظری راجع به این ویدیوها نداده‌اند، اما کاربران وب‌سایت‌های Reddit و 4chan معتقدند که این ویدیوها بدون شک مربوط به ساخته تل‌تیل گیمز است. با آن‌که این ویدیوها بدون صدا هستند، اما نکات قابل توجهی در ‌آن‌ها مشاهده می‌شود که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

در اولین ویدیو شخصیت ویل را مشاهده می‌کنیم که در حالی که مادرش با تلفن صحبت می‌کند، در خانه حرکت می‌کند:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

در ویدیوی بعدی ویل یک کشو را باز می‌کند و به دنبال چیزی می‌گردد:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

در این ویدیو ویل را می‌بینیم که با جویس در حال صحبت کردن است:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

اما در ویدیوهای بعدی قضیه جالب می‌شود و ما برای اولین بار دنیای Upside Down را مشاهده می‌کنیم که در آن دموگورگان ظاهر می‌شود. اینطور که به‌نظر می‌رسد در این بخش، بازی به صورت اول شخص است و شخصیت اصلی در اثر برخورد با این هیولا آسیب می‌بیند:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

در آخرین ویدیو، مشاهده می‌کنیم که شخصیت اصلی در زیر یک تخت از دید دموگورگان مخفی شده است تا این هیولا از آن‌جا عبور کند:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

البته هنوز هم تا زمانی که خود کمپانی‌های Netflix و تل‌تیل گیمز این ویدیوها را تایید نکرده‌اند نمی‌توان راجع به آن‌ها اظهار نظر کرد، اما با نگاه به طراحی دموگورگان می‌توان اذعان کرد که تل‌تیل گیمز قبل از ‌آن که به این وضع دچار شود، به شدت مشغول توسعه این بازی بوده است.

نظر شما کاربران زومجی راجع به این ویدیوها چیست؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده