نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱

با وجود تعطیلی تل‌تیل گیمز، بازی Stranger Things ساخته خواهد شد

کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که با وجود تعطیل شدن استودیو تل‌تیل گیمز، بازی Stranger Things ساخته خواهد شد. 

استودیو تل‌تیل گیمز چندی پیش تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج و توسعه بسیاری از بازی‌های آینده‌اش را لغو کرد. این شرکت قرار بود با همکاری نتفلیکس، یک بازی هم با محوریت سریال محبوب Stranger Things بسازد که تعطیل شدن استودیو، آینده این بازی را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود. با این حال نتفلیکس امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده که این بازی، ساخته خواهد شد. 

نتفلیکس همچنین در متن خود، اشاره‌ای هم به بازی Minecraft: Story Mode داشت و اعلام کرد که توسعه این بازی هنوز هم ادامه دارد. در نتیجه می‌توان گفت که ۲۵ عضو باقی‌مانده تل‌تیل گیمز، احتمالا در حال کار روی بازی ماینکرفت هستند. در ادامه می‌توانید بیانیه رسمی نتفلیکس را بخوانید:

ما از خبر تعطیل شدن تل‌تیل گیمز بسیار ناراحت شدیم. این شرکت بازی‌های بزرگی ساخته و تاثیر خاص خود را روی صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است. بازی Minecraft: Story Mode این استودیو، مطابق برنامه قبلی ما در دست توسعه است و ما، در حال بررسی گزینه‌های دیگری هستیم که بتوانند یک تجربه تعاملی با‌کیفیت از Stranger Things خلق کنند. 

با توجه به بیانیه این شرکت، احتمالا بازی Stranger Things توسط استودیویی به غیر از تل‌تیل گیمز ساخته خواهد شد و برای اطلاعات دقیق‌تر در این مورد، باید منتظر اخبار بعدی باشیم. 

نظرات خود را در مورد ساخته شدن این بازی با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده