نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

تریلر جدید بازی NBA 2K19 حالت MyTEAM را به نمایش در می‌آورد

تریلر جدیدی از بازی NBA 2K19 منتشر شده که به نمایش حالت MyTEAM بازی می‌پردازد.

چندی قبل کمپانی 2K Sports اولین تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K19 را منتشر کرد که در کنار گرافیک خیره‌کننده این بازی، برخی از بازیکنان سرشناس بسکتبال نظیر لبران جیمز، کمبا واکر، جان وال و آنتونی دیویس را به نمایش در آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی NBA 2K19 منتشر شده است که حالت بهبودیافته MyTEAM را نشان می‌دهد. طرفداران این مجموعه با حالت کارت-محور MyTEAM که به حالت آلتیمیت سری بازی‌های FIFA شباهت دارد، آشنایی دارند، اما اگر اولین باری است که نام این حالت به گوشتان می‌خورد، می‌توانید در ادامه تریلر مربوط به آن را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

کمپانی توکی اسپورتس پیش از این اعلام کرد که تصویر یانیس آنته توکومپو، بازیکن یونانی تیم میلواکی باکس روی جلد نسخه اصلی بازی NBA 2K19 نقش خواهد بست و تصویر بن سیمونز، بازیکن ملبورنی تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز نیز به عنوان کاور نسخه نیوزلندی و استرالیایی بازی انتخاب شده است. همچنین تصویر لبران جیمز، بسکتبالیست سرشناس تیم لس‌آنجلس لیکرز روی کاور نسخه ۲۰ سالگی بازی مشاهده می‌شود.

بازی NBA 2K19 در تاریخ بیستم شهریور ماه (۱۱ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود و نسخه ۲۰ سالگی این بازی چهار روز زودتر و در تاریخ شانزدهم شهریور ماه (۷ سپتامبر) در دسترس خواهد بود. همچنین بازیکنان می‌توانند از تاریخ نهم شهریور ماه (۳۱ اوت) به Pre Load بازی اقدام کنند تا بلافاصله پس از عرضه به تجربه آن بپردازند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده