نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بازی NBA 2K19 دارای تصویر روی جلد اختصاصی استرالیا خواهد بود

کمپانی توکی اسپورتس اعلام کرد که نسخه‌های استرالیایی و نیوزیلندی بازی NBA 2K19 برای اولین بار در این مجموعه دارای تصویر روی جلد اختصاصی خواهند بود. 

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی NBA 2K19 برای اولین بار در تاریخ مجموعه NBA 2K، دارای تصویر روی جلد اختصاصی استرالیایی خواهد بود. کمپانی توکی اسپورتس به تازگی اعلام کرده است که تصویر بن سیمونز، بازیکن ملبورنی تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز روی کاور نسخه استرالیایی و نیوزیلندی بازی NBA 2K19 نقش خواهد بست.

در طرح روی جلد نسخه‌های مذکور، تصویر سیمونز با کلماتی نظیر «وفاداری»، «خانواده»، «ملبورن»، «شکست‌ناپذیر» و «تریپل دابل» (به معنای این است که بازیکنی در یک بازی سه فاکتور ۱۰ به بالا کسب کند. به عنوان مثال پانزده امتیاز و یازده ریباند و ده پاس) همراه شده است که معنای خاصی برای این ورزشکار دارند. بن سیمونز در بیانیه‌ای اظهار داشت که این افتخار بزرگی است که برای اولین بار در تاریخ این مجموعه به عنوان ستاره روی جلد نسخه استرالیایی بازی انتخاب شده است. او در این‌باره گفت:

طرفداران استرالیایی اشتیاق فراوانی نسبت به بسکتبال و به طور خاص NBA 2K دارند و این موضوع باعث خوشحالی است که سفیر هر دو آن‌ها باشم.

NBA 2K19

نسخه‌های استرالیایی و نیوزیلندی بازی NBA 2K19 دارای طرح روی جلد دو طرفه خواهند بود که در یک طرف آن تصویر بن سیمونز و در طرف دیگر تصویر یانیس آنته توکومپو، بازیکن یونانی تیم میلواکی باکس به چشم می‌خورد. افزون بر این، تصویر لبران جیمز، بسکتبالیست سرشناس تیم لس‌آنجلس لیکرز نیز روی کاور نسخه 20th Anniversary Edition بازی نقش بسته است.

بازی NBA 2K19 در استودیو ویژوال کانسپت در حال توسعه است و کمپانی توکی اسپورتس وظیفه انتشار آن را نیز برعهده دارد. این بازی در تاریخ بیستم شهریورماه (۱۱ سپتامبر) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و نسخه استاندارد بازی ۵۹.۹۹ دلار و نسخه ۲۰ سالگی بازی ۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از تاریخ نهم شهریورماه (۳۱ آگوست) محتویات بازی را دانلود یا به اصطلاح Pre Load کنند تا پس از انتشار بازی بلافاصله به تجربه آن بپردازند. بازیکنان همچنین در این تاریخ می‌توانند به حالت رایگان Prelude دسترسی داشته باشند که پیش از ملحق شدن به حالت MyCareer امکان تشکیل تیم و اعمال تنظیمات شخصی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده