// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

عکس جلد بازی NBA 2K19 با حضور لبران جیمز تایید شد

کمپانی 2K Sports با انتشار عکس و ویدیویی نه‌تنها از عکس جلد بازی NBA 2K19 رونمایی کرد، بلکه اطلاعاتی از نسخه ۲۰ سالگی این بازی را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشت.

بازی NBA 2K19 در تاریخ ۱۱ سپتامبر سال جاری (۲۰ شهریور) منتشر می‌شود و در جدیدترین اخبار بازی ناشر آن یعنی توکی‌ اسپورتس (2K Sports) اعلام کرد که ستاره NBA یعنی لبران جیمز برای دومین بار برای عکس جلد این سری بازی مشخص شده است. بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است که این دومین بار است که شاهد عرضه بازی NBA 2K روی کنسول نینتندو سوییچ هستیم. بازی NBA 2K13 در سال ۲۰۱۳ برای نینتندو Wii U منتشر شد، اما در سال بعد نسخه جدید آن به این کنسول راه پیدا نکرد. گفتنی است که جیمز با لباس تیم Miami Heat در سال ۲۰۱۴ برای عکس جلد بازی NBA 2K14 انتخاب شده بود.


NBA 2k19

با انتشار عکس جدید همچنین شاهد نقش بستن عبارت ۲۰ سالگی نیز روی جلد این بازی بودیم؛ چرا که اولین نسخه این بازی در سال ۱۹۹۹ روی کنسول سگا یعنی Dreamcast عرضه شده بود. همچنین سازندگان از نسخه Anniversary Edition این بازی نیز رونمایی کردند که به گفته آنها شامل محتویات و آیتم‌های انحصاری LeBron James می‌شود. علاقه‌مندان با خریداری کردن این نسخه می‌توانند ۴ روز زودتر از عرضه رسمی بازی یعنی در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریورماه) آن را تجربه کنند.

محتویات فیزیکی نسخه ۲۰ سالگی این بازی شامل پوستر NBA2K19 با حضور لبران جیمز، عکس برچسب و یک مچ بند با اصطلاحات معروف این بازیکن می‌شود که به گفته سازندگان قابل شخصی سازی نیز است. اصطلاحات معروف این بازیکن شامل عباراتی می‌شود که در زندگی شخصی وی معنی‌های زیادی داشته است؛ همچون Driver و Equality. از محتویات دیجیتالی این نسخه می‌توان به آیتم‌هایی برای حالت‌های MyPlayer و MyTeam اشاره کرد.

بازی NBA 2K19 با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای نسخه استاندارد و ۹۹.۹۹ دلار برای نسخه Anniversary Edition عرضه می‌شود. همچنین سازندگان اعلام کردند که بازیکنان از تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریورماه) می‌توانند محتویات بازی را دانلود یا به اصطلاح Pre Load کنند و پس از عرضه بازی بلافاصله به بازی ملحق شوند. گفتنی است که بازیکنان همچنین در این تاریخ می‌توانند به حالت رایگان Prelude نیز دست پیدا کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد که پیش از ملحق شدن به حالت MyCareer، تیم خود را تشکیل دهند و تنظیمات شخصی خود را روی آن اعمال کنند. حالت Prelude از سال ۲۰۱۶ در سری بازی‌های NBA 2K وجود داشته است.

همچنین ساعاتی پیش کمپانی تو‌کی در صفحه رسمی خود در توییتر تریلری از این بازی منتشر کرد که گذشته این بازیکن افسانه‌ای را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را دانلود و تماشا کنید. همچنین در تریلر منتشر شده شاهد کنسول سگا دریمکست هستیم که گویا لبران جیمز در زمان کودکی‌اش مشغول بازی این کنسول بوده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد جدیدترین نسخه این بازی و عکس جلد آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده