// سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

آپدیت جدید بازی Madden NFL 19 برای نسخه بتا و رفع مشکلات بازی منتشر شد

بازی فوتبال آمریکایی Madden NFL 19 در جریان فاز آزمایشی (Beta) میزبان آپدیتی شد که ایرادات آن را برطرف می‌کند.

بازی Madden NFL 19 در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه) به طور رسمی منتشر می‌شود اما نسخه آزمایشی آن هم اکنون در Ea Access و Origin Access در دسترس است. در جریان این نسخه آزمایشی بازی توانسته است نظرات مثبتی را به خود جلب کند، اما مثل همیشه، مشکلات ریز و درشتی در بازی یافت می‌شوند. حال سازندگان بازی در کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) آپدیتی منتشر کرده‌اند که ایرادات این بازی همچون مشکل سنسور Colin Kaepernick را رفع می‌کند.

در کنار رفع مشکلات Madden NFL 19، جدیدترین به‌روزرسانی این بازی روی ظاهر و گرافیک آن نیز تمرکز دارد؛ ‌طوری که شاهد جلوه بهتری برای استادیوم‌ها و انیمیشن‌های بازیکنان خواهیم بود. علاوه بر آن، سیستم تحسین شده Real Player Motion میزبان بهبود‌هایی شده است که مکانیزم آن را پویاتر می‌کند.

آپدیت پیش از عرضه بازی Madden NFL 19 همچنین گزارشگر‌ جدیدی را نیز به گزارشگران حاضر در آن اضافه می‌کند. همچنین شاهد تغییراتی در حالت Franchise هستیم که مربوط به سیستم پیشرفت مهارت‌ کاراکتر‌ها می‌شود. ایراد دیگری هم پیرامون دوربین بازی وجود داشت که برخی اوقات از استادیوم خارج می‌شد، که البته با انتشار این آپدیت این مشکل هم برطرف شد.

مشکل نسخه پی سی بازی Madden NFL 19 که بازیکنان Origin را از حالت Exhibiton بیرون می‌انداخت نیز برطرف شده است. در آن سو شتاب بازیکنان برای رسیدن به بالاترین سرعت نیز بهینه‌سازی شده است. قابلیت مشاهده Team TD Celebration در هنگام تجربه بازی در حالت آنلاین نیز اضافه شده است. کمپانی EA Sports با انتشار پستی از جزئیات کامل این آپدیت رونمایی کرده است که برای اطلاع از آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

تاریخ انتشار بازی Madden 19 خرداد ماه گذشته مشخص شد و پس از آن سازندگان از دلایل راه‌یابی این بازی روی پی سی سخن گفتند. اگر قصد خرید بازی را دارید، می‌توانید پیش از آن نگاهی به نمرات و توضیحات منتقدان نیز بندازید یا اینکه در ادامه تریلر گیم‌پلی آن را تماشا کنید. نسخه آزمایشی این بازی ورزشی هم اکنون در دسترس است و در تاریخ ۱۹ مرداد به طور رسمی برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با محوریت ورزش فوتبال آمریکایی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده