// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تریلر گیم پلی بازی Jurassic World Evolution منتشر شد

استودیو Frontier Development با انتشار تریلری از جدیدترین پروژه خود یعنی بازی Jurassic World Evolution، ویژگی‌های آن را نشان داد.

Jurassic World Evolution یک بازی شبیه‌ ساز است که کاربران در آن به ساخت پارک نگهداری دایناسور می‌پردازند و در آن سو در آزمایشگاه‌ها، تحقیقات مربوط به پارک و دایناسور‌ها را پیش می‌برند. بازی مذکور در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 با انتشار تریلری معرفی شد و برای عرضه در بهار سال جاری روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی برنامه‌ریزی شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی با نزدیک شدن به عرضه بازی، سازندگان در استودیو فرانتیر دولوپمنت (Frontier Development) تریلری از آن منتشر کرده‌اند.

تریلر منتشر شده که به مدت ۲۰ دقیقه است، گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد؛ طوری که در آن بازیکن به مدیریت پارک ژوراسیک خود می‌پردازد. رفته رفته ویدیو جزئیات بازی را نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند نژاد‌های جدیدی از دایناسور‌ها را خلق کنند و در آن سو موسسه تحقیقاتی خود را گسترش می‌دهند. در حین ویدیو سازندگان با توضیحات خود قصد دارند که بیننده‌ها را با محتویات گوناگون بازی آشنا کنند و ویژگی‌های بارز آن را به رخ بکشند. به نقل از سازندگان، بازیکنان با بازی Jurassic World Evolution می‌توانند پارک رویایی خود را در بازی خلق کنند و خلاقیت‌های خود را به چالش بکشند.

بازی Jurassic World Evolution هم‌اکنون پیش فروش می‌شود و کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند با پیش خرید کردن آن، در حالی که زود‌تر به بازی دست پیدا می‌کنند، از امتیازات ویژه‌ای نیز بهره‌مند شوند. اسکین‌های ویژه برای هلیکوپترها و اتومبیل‌ها از آیتم‌هایی است که بازی برای خریداران در نظر گرفته است.

بازی Jurassic World Evolution در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) روی کامپیوتر، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا و دانلود کنید. در مطلبی دیگر نیز می‌توانید تریلر محیط‌های این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده