// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدید بازی Jurassic World Evolution منتشر شد

استودیو Frontier Development تریلر جدیدی از پروژه خود یعنی بازی Jurassic World Evolution منتشر کرد که محیط بازی را نشان می‌دهد.

مرداد ماه گذشته، در جریان اخبار بازی خواندیم که بازی Jurassic World Evolution با انتشار تریلری در کنفرانس خبری مایکروسافت در نماشگاه گیمزکام 2017 از سوی استودیو فرانتیر (Frontier) معرفی شد. حال سازندگان تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که محتوای بیشتری از آن را نشان می‌دهد.

ویدیو یاد شده دیروز در جریان رویداد Frontier Expo 2017 به نمایش گذاشته شد و امروز در کانال رسمی استودیو شاهد منتشر شدن ویدیو جدید بودیم.

تریلر جدید در واقع اولین صحنه‌های داخل بازی را نشان می‌دهد و کاربران را با گرافیکی که در حین بازی با آن روبرو خواهند شد، آشنا می‌کند. در این تریلر شاهد نژاد‌های مختلف از دایناسور‌ها هستیم که در محیط باشکوه این بازی سرگردان بودند. از نژاد‌هایی که در ویدیو حاضر هستند می‌توان به تی‌رکس، برونتوساس، ترایسراتوپس و غیره اشاره کرد.

از دیگر نسخه‌های این مجموعه می‌توان به بازی Jurassic Park: Operation Genesis اشاره کرد که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربران قرار گرفت. روند این بازی طوری صورت می‌گرفت که کاربران در آن به ساخت یک پارک یا باغ‌وحش می‌پرداختند و تمام سعی خود را می‌کردند که با مهیا کردند محیط امن در آن، امتیازاتی را از آن خود کرده و رتبه پارک خود را افزایش دهند.

در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و در خبر پیشین نیز می‌توانید نگاهی به تریلر سینمایی آن بیاندازید.

بازی Jurassic Wolrd Evolution برای عرضه در تاریخ نامشخصی از تابستان ۹۷ برنامه‌ریزی شده است و قرار است برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شود.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده