// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

تریلر جدید بازی Destiny 2 با محوریت Lost Sector

استودیو Bungie با انتشار تریلری جدید از بازی Destiny 2، محیط‌های Lost Sector این بازی را به نمایش گذاشت.

بر طبق اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) با همکاری بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از پروژه آنلاین و شوتر اول-شخص خود یعنی بازی Destiny 2 منتشر کرد.

تریلر جدید محیط‌های Lost Sector این بازی را به تصویر می‌کشد. Lost Sector به محیط‌های پنهانی در بازی گفته می‌شود که کاربران می‌توانند با جستجوی دقیق به آنها دست پیدا کنند. سراسر محیط‌های یاد شده را دشمنان و آیتم‌های مختلف فرا گرفته است و بازیکنان می‌توانند با نابود کردن آنها امتیازات ویژه‌ای را از آن خود کنند. با در دست داشتن این امتیازات، کاربران می‌توانند صندوق‌هایی قیمتی را باز کنند و جوایز به‌خصوصی را به خود اختصاص دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر Lost Sector بازی Destiny 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید:

| |

در مطالب دیگر می‌توانید تریلر لایو اکشن این بازی را که به دست کارگردان فیلم Metal Gear Solid ساخته شده است، مشاهده کنید یا تریلر روز انتشار آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین چندی پیش استودیو بانجی با اقداماتی به کمک آسیب‌دیدگان طوفان سهمگین هاروی رفت. در انتها نیز می‌توانید پیش نمایش بازی Destiny 2 را مطالعه کنید.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور‌ماه (۶ سپتامبر) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و پس از تقریبا دو ماه در تاریخ ۲ آبان‌‌ماه (۲۴ اکتبر) برای کاربران پی‌ سی در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده