نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳

تریلر لایو اکشن Destiny 2 به دست کارگردان فیلم Metal Gear Solid ساخته شده

بازی Destiny 2 گویا حتی کارگردانان معروف هالیوود را هم وسوسه می‌کند، چرا که تریلر جدید این بازی، این بار به دست کارگردان معروف فیلم Kong: Skull Island ساخته شده است.

 تریلر لایو اکشن جدید بازی Destiny 2، جدا از خوش‌ساخت بودنش، از آن کارگردان‌های معروف را در پشت‌صحنه‌ی خود جای داده است. این فرد کسی نیست جز جوردن وگت رابرتز، کارگردان فیلم مشهور امسال سینمای هالیوود Kong: Skull Island و همینطور فیلم در حال ساخت و اقتباس‌شده از معروف‌ترین سری بازی‌های ویدیویی در سبک مخفی کاری یعنی Metal Gear Solid. وی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیم‌اسپات می‌گوید برای او، هر کاری مرتبط با بازی‌های ویدیویی، کاری از روی عشق خواهد بود:

ساخت این تریلر واقعا مربوط به عشق من به بازی‌های ویدیویی و ژانر علمی-تخیلی بود و Destiny که ترکیب ایده‌آلی از این دو است، آن‌قدر موارد مورد علاقه‌ی من را در خودش جا داده که رد کردن چنین پروژه‌ای برای من واقعا غیر ممکن بود.

آخرین تریلر لایو اکشن در صف طولانی تریلر‌های این بازی، با صحبت‌های شخصیت Cayde-6 به صدا‌پیشگی نیتن فیلین آغاز شده و به معرفی سه نگهبان می‌پردازد که به تازگی به زندگی جدید خالی از آرامش خود برگشته‌اند. سپس آن‌ها از اسلحه‌های بزرگ و جادویی فضاییشان استفاده می‌کنند تا برای حدود یک دقیقه‌ شاهد صحنه‌‌های اکشنی ناب از نابودی بیگانه‌های فضایی باشیم. هم‌چنین این گروه سه نفره بعضی از قدرت‌های جدید از جمله توانایی‌های مخصوص هر گروه را نیز در Destiny 2 به نمایش می‌گذارند.

destiny 2

وگت رابرتز بیشتر اوقات با کمپانی Activision، ناشر Destiny 2 و آژانس تبلیغاتی 72andSunny کار می‌کرده اما در جریان کار مجبور شده که سفری به استودیو‌ی سازنده‌ی بازی یعنی استودیو بانجی نیز داشته باشد تا تجربه‌ای از این بازی در مراحل ساختش به دست بیاورد و بفهمد از که دیدگاه توسعه‌دهندگان چه چیزی باعث خاص شدن این بازی می‌شود:

من واقعا نمی‌توانم به اندازه‌ی کافی چیز‌های خوب در‌باره‌ی افرادی که آنجا کار می‌کنند، بیان کنم. لوک اسمیت (کارگردان Destiny 2)، هنرمندان و انیماتور‌ها به معنای واقعی کلمه این کار برایشان اهمیت دارد و برای آن زحمت می‌کشند.

من خیلی از مکانیزم‌های بازی خوشم می‌آید و به نظرم تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای بود که بتوانم با سازندگان آن درباره‌ی حسی خاصی که این بازی به آدم می‌دهد، صحبت کنم.

هنوز زمان چندانی از کارگردانی فیلم Kong: Skull Island نگذشته و وگت رابرتز می‌توانست پروژه‌ای کوچک‌تر نظیر کارگردانی قسمت‌های بیشتری از سریال You're The Worst، کمدی آنتی رومانتیک و بسیار خوش‌ساخت و منتقد پسند شبکه‌ی FX را در نظر داشته باشد. اما گویا وی نتوانسته در برابر چالش‌های ساخت یک تبلیغ برای Destiny 2 مقاومت کند:

Bungie دنیای واقعا منحصر به فردی را خلق کرده، دنیایی که کوچک‌ترین شباهتی به جهان دیگر بازی‌ها ندارد و خب زمانی که شما چنین چیزی درست می‌کنید، ترسیدن و فرار کردن از عظمت آن کار بسیار راحتی است. برای من انجام چنین کاری، تجربه‌ای کاملا خاص بود، اینکه بتوانم به Bungie بگویم، خب ببینید، بیایید مطمئن باشیم زمانی که داریم همه‌ی این‌چیز‌ها را طراحی می‌کنیم، زمانی که داریم دنیایی می‌سازیم که باید به طور قطع، بازیکنان جدید را جذب خود کند، برای حتی یک ثانیه‌ هم نباید از هسته‌ی اصلی این بازی غافل شویم.

طرفداران واقعی Destiny زمانی که این تبلیغ را تماشا می‌کنند، باید بتوانند با خودشان بگویند من به این بازی افتخار می‌کنم، این تبلیغ بازی و دنیایی را که دوست دارم را نشان می‌دهد و من خوشحالم که چنین چیزی وجود دارد.

دانلود در سایت آپارات

Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور‌ماه روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و با کمی تاخیر در تاریخ ۲ آبان‌ماه روی پی‌سی عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده