نویسنده: سهند عباسپور
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بانجی با بازی Destiny 2 به کمک آسیب دیدگان طوفان سهمگین هاروی می‌رود

بانجی، سازنده مجموعه‌های Destiny و Halo، کمپینی را برای کمک به مصیبت‌زدگان طوفان هاروی ایجاد کرده تا از جامعه‌ی بزرگ گیمر‌ها هم در راستای کمک‌های بشر‌دوستانه استفاده شده باشد.

با گذشت زمان، آثار و آسیب‌های ناشی از طوفان سهمگین هاروی بیشتر و بیشتر مشخص می‌شوند. به همین دلیل هم استودیو‌ Bungie کمپینی برای کمک به آسیب‌دیدگان این واقعه به راه انداخته است و افرادی که در آن شرکت می‌کنند به ازای کمک‌هایشان یک آیتم فیزیکی و یک گزینه‌ی ویژه‌ی شخصی‌سازی در بازی Destiny 2، آخرین ساخته‌ی این استودیو، دریافت خواهند کرد.

هم‌اکنون در فروشگاه Bungie، یک نشان قلب-مانند که قابل جمع‌آوری است و ابعادی در حدود ۳.۸ سانتیمتر دارد، برای این کار موجود است و چنانچه قصد کمک دارید، می‌توانید آن را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید. تمام سود حاصل از این خرید‌‌ها مستقیما به بنیاد بانجی تعلق خواهد گرفت و سپس در مرحله‌ی بعدی این پول‌ها به حساب مؤسسه‌ی خیریه‌ی Direct Relief منتقل خواهد شد؛ مؤسسه‌ای که بانجی سابقه‌ی همکاری با آن را یک‌بار دیگر در سال ۲۰۱۵ داشته، یعنی زمانی که این کمپانی تی‌شرت‌هایی را برای کمک به زلزله‌ی شدید نپال و جمع‌آوری پول برای بازماندگان آن می‌فروخت. قابل ذکر است که حاصل این همکاری، ایجاد کمپینی بود که توانست بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کند.

destiny 2

این آیتم به همراه کدی است که می‌توانید در بازی Destiny 2 از آن استفاده کنید تا نشانی از این عمل خیر‌خواهانه‌تان به شما تعلق گیرد و گویا در نسخه‌ی دوم Destiny نسبت به نسخه‌ی پیشین، نشان‌هایتان بسیار بهتر به نمایش گذاشته خواهند شد. پس در نتیجه افراد بیشتری از شخصیت خوب شما (!) آگاه می‌شوند. شما می‌توانید تصویر آیتم مذکور و نشانش را در انتهای خبر مشاهده کنید.

بانجی همچنین اضافه می‌کند که سفارش‌ها به ترتیبی که خریداری شده‌اند به دست خریداران خواهد رسید و البته از تاریخ ۷ شهریور‌ماه (۲۹ آگوست) ۱۵ هزار عدد از این قلب‌ها در انبار موجود شده است و تعداد بیشتری نیز برای سفارش‌های بعدی ساخته خواهد شد. البته اگر تمایل دارید که بدون دخالت Bungie به بنیاد خیریه‌ی Direct Relief کمک کنید می‌توانید از اینجا به طور مستقیم اقدام کنید.

destiny 2

destiny 2


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده