// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر جدید بازی Prey با محوریت توانایی Mimic Madness

بتسدا تریلر جدیدی از بازی Prey منتشر کرد که یکی از توانایی‌های شخصیت این بازی را به تصویر می‌کشد.

کمپانی بتسدا (Bethesda) تریلر جدیدی از بازی Prey‌ منتشر کرد. این بازی شوتر توسط استودیو آرکین (Arkane Sudio) در حال توسعه است.

در تریلر منتشر شده شاهد توانایی‌ و قدرت‌های شخصیت این بازی هستیم که به بازیکن اجازه می‌دهد که با استفاده از آنها در مقابل دشمنان فضایی بجنگد. نه تنها کاربران می‌توانند «قابلیت‌های انسانی خود» را ارتقا دهند، بلکه می‌توانند قدرت‌های بیگانگان فضایی را که Typhon نام دارند، از آن خود کنند و در مقابل آنها استفاده کنند. یکی از این توانایی‌های که بسیار جالب و منحصر به فرد به نظر می‌رسد، «جنون تقلید» (Mimic Madness) نام دارد.

بتسدا در این باره با انتشار پستی در وبلاگ خود نوشت:

یکی از قدرت‌هایی که در حین بازی کسب می‌کنید Mimic Madness نام دارد، این توانایی به شما اجازه می‌دهد که در ایستگاه فضایی Talos I، جسم خود را تبدیل به اشیا‌ و اجسام پیرامون خود کنید و کنترل آنها را بر عهده بگیرید. با کسب این توانایی در اوایل بازی می‌توانید با اشیا‌های کوچک نظیر لیوان، قوری، لامپ یا موز کار خود را آغاز کنید و سپس با ارتقا این قابلیت می‌توانید جسم خود را به اجسام بزرگتری مانند ربات‌های دشمن و سلاح‌های دفاعی آنها تبدیل کنید و تغییر شکل دهید و آنها را هدایت کنید.

بازی Prey  قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۶ (۵ مه) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. توسعه این بازی در شعبه تگزاس استودیوی آرکین واقع در شهر آستین صورت می‌گیرد، که جدا از تیم توسعه دهنده مجموعه Dishonored است. در خبر دیگر استودیو آرکین اعلام کرد که بازی Prey چند پایان مختلف خواهد داشت. همچنین چندی پیش استودیو سازنده اعلام کرد که بر خلاف بازی Dishonored 2 نسخه پی‌سی بازی Prey بدون عیب خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Prey  را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده