نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی Prey چند پایان مختلف خواهد داشت

استودیو آرکین اخیرا اعلام کرده که بازی Prey بیش از یک پایان خواهد داشت.

Prey بازی جدید استودیو آرکین، سازنده بازی Dishonored 2 است که قرار است در تاریخ ۱۵ اردیبهشت (۵ می) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. اخیرا و در جدیدترین اخبار بازی، ریکاردو بیر، طراح ارشد بازی، مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات در مورد این اثر داشته و گفته که بازی Prey، چند پایان مختلف خواهد داشت. وی در این مورد گفت:

بازی Prey پایان‌های مختلفی خواهد داشت و تصمیم‌های گیمر در طول بازی تاثیر زیادی در پایان آن دارند. به طور دقیق‌تر پایان‌بندی بازی به دو شاخه اصلی تقسیم می‌شود که در هریک از آن‌ها، ایستگاه فضایی و بازماندگان آن سرنوشت مختلفی خواهند داشت. همچنین هریک از این شاخه‌ها خود نیز زیرمجموعه‌های کوچک‌تری خواهند داشت و در مجموع، چندین و چند پایان مختلف را می‌توان در بازی مشاهده کرد.

با اینکه بازی Prey جدید اسمی مشابه بازی عرضه شده در سال ۲۰۰۶ دارد، ولی بیر در مصاحبه خود تاکید کرده که این بازی هیچ ارتباطی با نسخه پیشین نداشته و روایتی مستقل خواهد داشت.

ناشر بازی Prey کمپانی بتسدا است و تیمی که روی این بازی کار می‌کند، شعبه تگزاس استودیو آرکین است که با تیم سازنده بازی Dishonored 2 تفاوت دارد. آرکین چندی پیش اعلام کرد که نسخه پی‌سی بازی Prey، برخلاف نسخه پی‌سی Dishonored 2 بدون مشکل خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده