نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

با سلاح های بسته They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 آشنا شوید

در ویدیو جدید منتشر شده از بازی Battlefield 1، می‌توانید با سلاح‌های موجود در بسته الحاقی They Shall Not Pass این بازی آشنا شوید.

به زودی قرار است تعدادی سلاح جدید به لطف بسته الحاقی They Shall Not Pass به بازی Battlefield 1 افزوده شوند. به عنوان بخشی از سرور تست بازی که اخیرا برای بازیکنان رایانه‌های شخصی منتشر شده بود، سلاح‌های جدید بازی برای برخی از بازیکنان فعال شده است که می‌توانید با آن‌ها در ویدیو زیر آشنا شوید:

| |

تاکنون ۱۱ سلاح جدید از بسته الحاقی They Shall Not Pass به نمایش درآمده‌اند، با این حال برخی از آن‌ها نوع دیگری از یک سلاح دیگر هستند. برای مثال، از سلاح Lebel Model 1886 دو نوع در بازی وجود دارد که یکی برای کلاس تک تیرانداز و دیگری برای پیاده نظام طراحی شده است. سه سلاح سرد هم در ویدیو بالا به نمایش در می‌آیند: اولی یک چاقوی فرانسوی با ظاهری مخوف و وحشتناک، دومی یک سلاح Trench Fleur و آخری هم یک چماق دندانه دار.

به نظر می‌رسد امکان دسترسی به این سلاح‌های جدید از همان ابتدای کار وجود ندارد و بایستی برای به دست آوردن آن‌ها یکسری چالش انجام دهید. این چالش‌ها عموما به کشتن رقبا با سلاح‌های مختلف خلاصه می‌شود، با این حال کارهای دیگر مانند درمان یاران یا رساندن مهمات به آن‌ها نیز در دسترسی شما به سلاح‌های جدید بازی بتلفیلد 1 موثر هستند.

این سلاح‌ها که در بسته الحاقی جدید بازی که قرار است در ماه مارس منتشر شود وجود دارند، به لطف جدیدترین آپدیت سرور تست بازی Battlefield 1 به نمایش درآمده‌اند. سرور تست بازی که با نام CTE شناخته می‌شود مکانی است که تغییرات و ویژگی‌های جدید بازی پیش از آنکه در دسترس همه بازیکنان قرار گیرد، توسط عده‌ای امتحان می‌شود. سرور تست Battlefield 1 فعلا فقط برای بازیکنان پی سی در دسترس است و بایستی برای دسترسی به آن، Premium pass بازی را که ۵۰ دلار قیمت دارد، خریداری کرده باشید. اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام در سرور تست را از اینجا بخوانید.

در دیگر اخبار مروبط به Battlefield 1، هفته گذشته بروزرسانی بزرگ زمستانی برای بازی منتشر شد که در کنار برطرف کردن یکسری باگ‌های بازی، ظرفیت ارتفای سطح هر یک از کلاس‌های بازی را هم افزایش داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده