// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

دایس سرور تست نسخه پی سی بازی Battlefield 1 را معرفی کرد

کمپانی دایس رسما از سرور تست برای نسخه‌ی پی‌سی بازی Battlefield 1 رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی دایس رسما از ویژگی جدید نسخه‌ی پی‌سی بازی Battlefield 1 رونمایی کرد. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا محتوایی را که هنوز بصورت عمومی منتشر نشده (مانند یک بروزرسانی) پیش‌تر بر روی سرور تستی مجزا از سایر سرورهای این بازی، امتحان کنند. کمپانی Dice پیش‌تر برای بازی‌های Battlefield 3 و Battlefield 4 نیز این قابلیت را قرار داده بود. این کمپانی اعلام کرده که بازیکنان نسخه‌ی پی‌سی در این سرور تست می‌توانند ویژگی‌ها، تغییرات و امکانات جدیدی را که به بازی اضافه می‌شوند اما هنوز بصورت رسمی در دسترس عموم قرار نگرفته‌اند، تجربه کنند. البته ممکن است برخی از ویژگی‌ها هیچ‌گاه بصورت عمومی در بازی اعمال نشوند.

هدف از این سرور این است که بازیکنان پیش از انتشار این تغییرات یا ویژگی‌ها آن‌ها را امتحان کرده و در صورت بروز مشکل یا نیاز به ایجاد تغییری خاص، اقدامات لازم به عمل آید تا این‌که بصورت یک بروزرسانی منتشر شده و بعدا آن مشکل یا ایراد، خود را نشان دهد. برخی دیگر از بازی‌ها نیز مانند Overwatch، The Division و Smite مدت‌هاست که از این ویژگی بهره می‌برند. افرادی که می‌توانند وارد این سرور شوند توسط کمپانی دایس، به واسطه‌ی کدهایی که به آنان داده خواهد شد، انتخاب می‌شوند. بقیه‌ی افراد نیز می‌توانند با ثبت نام در برنامه‌ی Battlefield Companion بر روی پی‌سی یا موبایل، شانس خود را  برای ورود به این سرور امتحان کنند.

در حال حاضر این ویژگی تنها برای دارندگان نسخه‌ی پی‌سی Battlefield 1 وجود دارد و دایس اعلام کرده که امیدوار است به زودی بتواند آن را برای نسخه‌های کنسولی بازی نیز برقرار کند. البته در نظر داشته باشید که تنها با داشتن نسخه‌ی Premium Pass بازی می‌توانید وارد این سرور شوید. پیش‌تر در زومجی معرفی رسمی بسته‌ی الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 را خواندید.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده