// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

جزئیات بروزرسانی زمستانی بازی Battlefield 1 منتشر شد

جزئیات بروزرسانی زمستانی بازی Battlefield 1 و تغییراتی که بر روی بازی اعمال خواهد کرد مشخص شد.

امروز بروزرسانی زمستانی بازی Battlefield 1 در اختیار علاقه مندان قرار داده می‌شود و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس، سازنده بازی، اطلاعاتی از جزئیات این بروزرسانی را منتشر کرده است.

بروزرسانی زمستانی تمرکز اصلی‌اش را بر روی بهبود سیستم پیشرفت بازیکنان و رفع بعضی از باگ‌های بازی گذاشته است. همچنین استودیو دایس اعلام کرده که از نظر رفع باگ‌ها این بروزرسانی کمتر به آن‌ها پرداخته و تیم سازنده ترجیح داده است یک سری قابلیت‌های جدید و تغییراتی به بازی اضافه کند تا کاربران بتوانند مدتی سرگرم باشند و سپس بروزرسانی بزرگ بازی Battlefield 1 در دسترس قرار بگیرد.

اولین تغییرات این بروزرسانی مربوط به سطح سلاح‌ها است که پیش از این، سطح نهایی کلاس‌ها ۱۰ بود که از این پس ۵۰ خواهد بود. این تغییر فقط مختص به کلاس‌های پایه بازی نیست و کلاس‌های الیت، تانکرها، اسب سواران و خلبانان نیز از این تغییر جدید برخوردار خواهند شد. به عنوان پاداش نیز هر ۱۰ رنک که سطح شما افزایش پیدا می‌کند، از داگ تگ‌های جدید و شخصی سازی‌هایی برای Kill Card خود برخوردار خواهید شد.

بخش دیگر این تغییرات مربوط به ریبون‌های بازی است که به دنیای بلتفیلد ۱ اضافه شده است. برخلاف مدال‌ها که شما می‌بایست آن‌ها را انتخاب و وظایف گفته شده را انجام دهید، ریبون‌ها همیشه به صورت انتخاب شده در دسترس هستند و در هر بازی می‌توانید آن‌ها را بدست بیاورید. برای مثال یکی از ریبون‌ها مربوط به این است که شما سوار بر اسب باشید و سه نفر را بکشید. مزایا دریافت ریبون‌های مختلف، دریافت XP در راستای لول آپ شدن است و در حال حاضر ۲۰ ریبون به بازی اضافه خواهد شد و در آینده، ریبون‌های بیشتری به Battlefield 1 اضافه می‌شود.

ویژگی دیگر این بروزرسانی در اختیار اشخاصی است که صاحبان سرورهای اجاره‌ای بازی هستند. از این پس گزینه‌های مربوط به کیک یا بن کردن بازیکنان را در اختیار دارید و در آخر هر مسابقه دو نقشه برای بازیکنان این سرورها به نمایش در می‌آید تا بتوانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. متاسفانه این ویژگی انتخاب نقشه هنوز برای سرورهای اختصاصی در دسترس قرار نگرفته است ولی استودیو دایس، اعلام کرده که اگر بازخوردهای کاربران از این ویژگی مثبت باشد، امکان دارد در آینده شاهد اضافه شدن انتخاب نقشه به سرورهای رسمی بازی باشیم.

از دیگر تغییرات بروزرساین زمستانی بتلفیلد ۱ می‌توان به تغییراتی در رابط کاربری، اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و فروشگاه بازی اشاره کرد. جزئیات دقیقی منتشر نشده است ولی ظاهرا از این پس تانک‌های سنگین بازی را در Mini Map خواهیم دید و Cooldown قابلیت گاز وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده است. از طرفی در بروزرسانی‌های گذشته اسلحه Martini-Henry تا حدی ضعیف شده بود ولی در این آپدیت قدرت آن کمی بیشتر خواهد شد؛ چرا که افراد از ضعف آن شکایت داشتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده