نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۳

تماشا کنید: ۱۲ دقیقه از ابتدای گیم پلی بازی Batman: The Telltale Series

به مناسبت روز انتشار قسمت اول بازی Batman: The Telltale Series، وب‌سایت گیم‌اسپات ویدیویی از ۱۲ دقیقه ابتدایی بازی را منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار چند وقت اخیر، اقتباس استودیو تل‌تیل گیمز از شخصیت محبوب بتمن بود که با نام Batman: The Telltale Series شناخته می‌شود. قسمت اول این بازی، امروز ۱۲ مرداد برای پلی‌استیشن 4،پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل منتشر شد و به همین مناسبت وب‌سایت گیم‌اسپات، ویدیویی از گیم‌پلی ۱۲ دقیقه ابتدایی بازی برروی وب‌سایت خود قرار داده است که در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

| |

این بازی قرار است در ۵ قسمت منتشر شود که تل‌تیل چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد تمام قسمت‌های بازی را پیش از پایان سال ۲۰۱۶ عرضه کند. پیش‌تر نیز این استودیو اعلام کرده بود که قرار است بازی از یک بخش چند نفره به نام Crowd Play پشتیبانی کند که البته در حال حاضر این بخش فقط به صورت Local قابل تجربه است. نسخه فیزیکی بازی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ ۲۳ شهریور در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت هر چند که این نسخه از بازی فقط شامل قسمت اول بازی خواهد بود و کاربران باید بقیه قسمت‌ها را دانلود کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده