نویسنده: محسن بیگی نیا
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۸

تل تیل گیمز: تمام اپیزودهای بازی بتمن تا پایان سال عرضه خواهند شد

استودیوی «تل‌تیل گیمز» (Telltale Games) به تازگی بیان کرده است که تمام اپیزودهای بازی Batman: The Telltale Series  تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیوی تل‌تیل گیمز که سال شلوغی را با عرضه‌ی بازی‌هایی مانند Tales from the Borderlands و Minecraft: Story Mode پشت سر گذاشته است، ماجراجویی بعدی خودش یعنی Batman: The Telltale Series را برای تابستان امسال آماده می‌کند. اطلاعات بدست آمده حکایت از این دارند که داستان اولین سری اپیزودی بتمن تا پایان امسال به سرانجام خواهد رسید.

جاب استافر، مسئول روابط خلاق استودیوی تل‌تیل گیمز، طی صحبت با وب سایت «گیمزرادار پلاس» (GamesRadar+) بیان کرد که هر پنج اپیزود Batman: The Telltale Series قبل از پایان سال جاری عرضه خواهند شد. این بدان معنی خواهد بود که بر خلاف روش معمول تل‌تیل برای عرضه‌ی اپیزودها به طور دو ماه یکبار، امکان دارد اپیزودهای این بازی به صورت ماهانه عرضه شوند.

به جز بازه‌ی «تابستان»، هنوز هیچ تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای عرضه‌ی قسمت اول بتمن ساخت تل‌تیل مشخص نشده است. هر چند استافر اضافه کرده است که تل‌تیل گیمز «به زودی این بازی را به بازار عرضه خواهد کرد».

منبع: DualSHOCKERS


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده