نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

بررسی ویدیویی کنترلر Thrustmaster eSwap Pro برای پلی استیشن 4

در این مطلب به بررسی ویدیویی کنترلر Thrustmaster eSwap Pro پرداخته‌ایم تا ببینیم که آیا این کنترلر می‌تواند تجربه بازی‌ها روی کنسول را ارتقا دهد یا خیر.

برخلاف رایانه‌های شخصی، گیمرها گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی برای تهیه از وسایل جانبی ورودی (مانند ماوس و صفحه کلید) ندارند و بسیاری از آنها مجبور به استفاده از کنترلرهای پیش‌فرضی هستند که شرکت سازنده درون جعبه کنسول قرار داده است.

با این حال در چند وقت اخیر شاهد هستیم که کنترلرهای حرفه‌ای‌تری برای گیمرهای کنسول توسط شرکت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از کنترلرهای فوق‌العاده الیت ایکس‌باکس وان گرفته تا کنترلرهایی که توسط شرکت‌هایی مانند ریزر، تراست‌مستر یا هوری برای هر سه کنسول نسل فعلی عرضه شده‌اند، همه و همه باعث شده‌اند تا حالا گیمرهای کنسول نیز بتوانند بنا به نیاز خودشان، کنترلرهای مخصوص را خریداری کنند. هر کدام از این کنترلرهای سعی دارند تا با اضافه کردن ویژگی‌هایی که در کنترلرهای پیش‌فرض کنسول‌ها قرار دارند، تجربه متفاوتی را برای گیمرها رقم بزنند.

یکی از کنترلرهای جذاب کنسول پلی‌استیشن 4، کنترلر eSwap Pro، محصول شرکت‌ خوش‌نام Thrustmaster است. کنترلری که با ماژولار بودن خود، دست گیمر را برای شخصی‌سازی‌اش بسیار باز گذاشته است. اگر می‌خواهید بدانید که آیا این کنترلر با توجه به قیمت نسبتا بالایش می‌تواند تجربه شما از بازی‌ها را تغییر دهد، با بررسی ویدیویی کنترلر Thrustmaster eSwap Pro همراه زومجی باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

کنترلر تراست مستر eSwap پرو توسط فروشگاه تِک‌سیرو برای بررسی به زومجی داده شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده