نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

صحبت های تیم شیفر در رابطه با داستان بازی Psychonauts 2

تیم شیفر، خالق بازی Psychonauts، امروز توضیحات جدیدی درباره داستان قسمت دوم بازی به طرفدران ارائه کرد که در میان آنها نکات کلیدی از داستان بازی دیده می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

2 Psychonauts، بازی جدید استودیو دبل فاین است که اخیرا موفق شده بودجه ۳.۳ میلیون دلاری خود را از طریق وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی فیگ جمع‌آوری کند.

امروز تیم شیفر، سازنده بازی، در یک رویداد «هر چیزی از من بپرسید» (Ask Me Anything) وب‌سایت ردیت شرکت کرد و درباره داستان بازی Psychonauts 2 توضیحاتی به طرفداران ارائه کرد. وی درباره داستان بازی گفت که او داستان دنباله بازی را هنگامی که قسمت اول بازی عرضه شده، در ذهن داشته است و اشاره کرد که بازی با استفاده از موتور آنریل متعلق به کمپانی اپیک ساخته می‌شود:

در سال‌های گذشته، من به طور مداوم ایده‌هایی که برای قسمت دوم بازی به ذهنم می‌آمد را جمع‌آوری می‌کردم و تمام آنها را در یک دفترچه یادداشت می‌کردم. به همین خاطر هنگامی که تصمیم به ساخت قسمت دوم بازی گرفتم، یک ایده کلی از داستان و مکانیک‌های گیم‌پلی بازی در ذهنم داشتم و همینطور می‌دانستم که می‌خواهم بازی را با استفاده از موتور آنریل بسازم.

داستان بازی دقیقا پس از پایان قسمت اول رخ می‌دهد. در این قسمت از بازی به مانند قسمت اول، راز، شخصیت اصلی خواهد بود و باید با وقایعی کنار بیاید که در پایان قسمت اول افتاد:

در Psychonauts 2، راز بالاخره به آرزوی دیرینه‌اش دست پیدا می‌کند و شانس این را به دست می‌آورد که به مقر فرماندهی سایکوناتس برود. او در آنجا با ساشا و میلا ملاقات می‌کند، اما متوجه می‌شود که در این سازمان جاسوسی اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است.

در این قسمت، ترومن زنوتو، گم شده است و اداره این سازمان بر عهده نایب رئیس او است و به همین دلیل یک سری تغییرات اساسی در سیاست‌های این سازمان رخ داده است. بودجه تحقیقاتی بخش فیزیک و بخش ایجاد صلح این سازمان قطع شده است و این سازمان رویه‌هایی عجیبی از جمله استفاده از غیب‌گویی را در دستور کار خود قرار داده است.

کم کم راز پی می‌برد که در پشت پرده این سازمان، اهداف شیطانی‌ای قرار دارد و این سازمان دارای جاسوسان دو جانبه است.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های داستانی بازی، تاریخچه خانوادگی راز است که نقش مهمی را در داستان این قسمت ایفا می‌کند و وی باید یک‌بار برای همیشه با نفرینی مواجه شود که از گذشته برروی خانوداه او گذاشته شده است  و همچنین او در این قسمت به معنی واقعی عشق پی می‌برد.

بازی Psychonauts 2 در تاریخ ۳ دسامبر (۱۲ آذر) و در جریان مراسم انتخاب بهترین بازی سال (The Game Awards) معرفی شد. این بازی در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. شماره‌ی اول این مجموعه‌ی سکوبازی در سال ۲۰۰۵ منتشر شده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده