نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اطلاعات تازه‌ای از قهرمان جدید بازی League of Legends منتشر شد

طرفداران بازی League of Legends کم کم باید منتظر رونمایی رسمی از قهرمان جدید بازی باشند. با این حال دیروز اطلاعات جدیدی از این قهرمان فاش شد که حقایق جالبی را درباره این قهرمان فاش می‌کند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازیکنان و علاقه‌مندان League of Legends، بازی محبوب رایوت گیمز، کم کم خود را آماده می‌کنند تا استودیو سازنده بازی، به صورت رسمی از Jhin، قهرمان جدیدش، رونمایی کند. در این حین، برخی از طرفداران در حال گشت و گذار در اینترنت هستند تا بتوانند اطلاعات جدیدی درباره این قهرمان پیدا کنند.

در همین راستا،‌ دیروز اطلاعات و تصاویری از این شخصیت برروی فیسبوک قرار گرفت و هرچند که به سرعت این تصاویر حذف شدند، اما تعدادی از طرفداران توانستند این تصاویر و اطلاعات را ذخیره کنند و در وب‌سایت ردیت قرار دهند.

در زیر شما می‌توانید دو تصویر فاش شده از این شخصیت جدید را مشاهده کنید. همان‌طور که می‌بینید، یکی از عکس‌ها، یک تصویر هنری از این شخصیت است و تصویر دیگر، این قهرمان جدید را در بازی نشان می‌دهد:اطلاعات جدیدی از قهرمان جدید League of Legends اطلاعات جدیدی از قهرمان جدید League of Legends

اگر این تصاویر واقعی باشند، به نظر می‌رسد شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود و خبر از استفاده این قهرمان از مانا می‌داد، صحت دارند. با این حال، به هیچ‌ وجه نمی‌توان به واقعی بودن این تصاویر اعتماد کرد و ما باید تا رونمایی رسمی رایوت گیمز از Jhin منتظر بمانیم.

در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی،‌ چندی پیش اعلام شد که شرکت چینی تنسنت که پیش از این مقداری از سهام رایوت گیمز را در اختیار داشت، به صورت کامل این استودیو بازی‌سازی را خریداری کرد. همچنین پیشتر رایوت گیمز سیستم جدیدی به منظور کنترل کاربران خاطی در بازی معرفی کرد.

نظر شما درباره این قهرمان جدید بازی League of Legends چیست؟

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده