صحنههای حماسی Dragon Age: The Veilguard صرفا به کاتسینها محدود نمیشوند
به نوشته گیمینگبولت، طرفداران سالهای زیادی منتظر تجربه بازی جدید Dragon Age بودهاند و به نظر میرسد که استودیو بایوور نیز تمام تلاش خود را بهکار میگیرد تا تجربهی شایستهای را برای یک دهه صبر طرفداران در بازی Dragon Age: The Veilguard ارائه دهد. بااینکه از زمان رونمایی این بازی، افراد بسیاری نسبتبه تغییرات آن انتقادهایی داشتند، تیم سازنده با ارائه نمایشها و جزئیات مختلف نشان داده است که همچنان به مفهوم اکشن نقشآفرینی این مجموعه اهمیت میدهد.
بازی Dragon Age: The Veilguard فاصله زمانی زیادی با نسخه قبلی دارد و بهعنوان یک گام روبهجلو و مهم برای مجموعه شناخته میشود؛ ازهمینرو جان اپلر، کارگردان خلاق بازی تایید کرده است که بازیکنها میتوانند گسترش جنبههای اکشن و نقشآفرینی بازی را در زمینههای روایت داستان و گیمپلی، بهطور محسوسی تجربه کنند.
اپلر در مصاحبهای با مجله Gamesradar خاطرنشان کرد، درحالیکه بازیهای گذشته Dragon Age بهدلیل محدودیت فناوری و سختافزاری اغلب مجبور بودند که نبردهای بزرگ و صحنههای حماسی را از طریق کاتسینها نشان دهند، بایوور در Dragon Age: The Veilguard به بازیکنها اجازه میدهد تا صحنههایی با مقیاس بزرگ را در زمان واقعی تجربه کنند و کنترل در لحظه و گستردهتری روی وقایع داشته باشند.
کارگردان خلاق بایوور دراینباره افزود: «اکنون که توانایی لازم را داریم، میخواهیم شما صحنههای حماسی و بزرگ را احساس کنید. بهعنوان بخشی از تحقق این هدف به بازیکن تسلط بلادرنگ و امکان کنترل فوری داده میشود؛ بهطوریکه هر اقدام اهمیت ویژهای دارد و این موضوع تداخلی با لایههای تاکتیکال و استراتژی بازی نخواهد داشت».
بازی Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۳ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
نظرات