نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸

تهیه کننده بازی Final Fantasy 16: ترول ها خسته کننده هستند

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16 طی مستندی که به‌تازگی در کشور ژاپن پخش شد، در مورد منفی‌گرایی ترول‌های آنلاین صحبت کرده است.

مدت‌زمان زیادی از عرضه رسمی نسخه جدید سری بازی‌های فاینال فانتزی نگذشته است. این اثر توانست موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان خود به ارمغان بیاورد. بازی Final Fantasy 16 موفق شد میانگین نمرات ۸۷ از ۱۰۰ منتقدها را در وبسایت متاکریتیک کسب کند.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده اثر موردنظر، نسبت به نظرات منفی در مورد استودیو سازنده بازی صحبت کرد و این نظرات را خسته‌کننده خوانده است. صحبت‌های موردنظر در طول یک مستند ویژه که در ژاپن به نمایش درآمد، مطرح شده است. در ادامه بخشی از صحبت‌های این شخص را می‌خوانیم:

نگاه خشمگین کلیو در بازی Final Fantasy 16

«مردم زیادی هستند که فقط سر شما فریاد می‌زنند؛ افرادی که قبلا هرگز ندیده‌ام، ملاقات نکرده‌ام یا با آن‌ها صحبت نکرده‌ام. عجیب است. ما با آن‌ها چه کردیم؟ شاید به‌خاطر نگرش منفی و بدجنسی خودشان بوده و این خسته‌کننده است». زومجی در بررسی بازی Final Fantasy 16 نمره ۹ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی این اثر به قلم محمد صادق تواضعی می‌خوانیم:

«کلیت داستان فاینال فانتزی ۱۶ بسیار جذاب و گیرا است، اما پس از مقدمه هیجان‌انگیز و دلچسب بازی، قصه‌گویی و روایت داستانی با سر به زمین خورده و برای تقریبا چهار ساعت داستان آنطور که باید و شاید تجربه‌ی خوبی را ارائه نمی‌دهد. این در حالی است که پس از آن، مجددا در یک وضعیت خوب و قابل قبول قرار می‌گیرد».

نظر شما عزیزان چیست؟‌ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده