نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۱

لغو توسعه‌ی بخش PvE بازی Overwatch 2

فرایند توسعه‌ی حالت Hero بازی Overwatch 2 به‌عنوان بخش PvE این بازی لغو شده تا در فصل‌های آینده با مأموریت‌های داستانی جدید، نقشه‌ها، رویدادها و قهرمانان بیشتر جایگزین شود.

زمانی بازی Overwatch 2 در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، بلیزارد مأموریت‌های داستان محور PvE این بازی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جذاب آن معرفی کرد. بااین‌حال، بعد از عرضه این بازی در سال گذشته، این بازی شوتر تنها شامل عناصر PvP خود بوده و استودیوی سازنده‌ی آن همچنان به کار روی حالت‌های PvE که به نام Hero Mode شناخته می‌شد، ادامه داد تا در آینده به بازی اضافه کند.

حالا به نظر می‌رسد که Blizzard Entertainment تغییراتی را در شکل و شمایل برنامه‌های خود ایجاد کرده و محتوای PvE بازی Overwatch 2 را به شکل دیگری به کاربران ارائه خواهد کرد. توسعه‌دهندگان این بازی در استریم اخیر خود که در آن به توضیح درباره روند پیش روی فرایند توسعه بازی پرداختند، اعلام کردند که حالت Hero Mode اساساً کنسل شده و بازطراحی سیستم پیشرفت در جریان بازی و سایر ویژگی‌های بازی نیز همگام با این تصمیم انجام شده است.

ازاین‌رو، باید گفت که باوجود کنار گذاشته شدن ساختار پایان باز حالت Hero Mode، مأموریت‌های داستانی جدیدی که شبیه به رویدادهای PvE و به شکل آشنایی برای علاقه‌مندان به بازی‌های اورواچ طراحی شدند، در فصل ششم به بازی اضافه خواهند شد. این درحالی است که فصل چهارم این بازی اخیراً در دسترس قرار گرفته است.

Overwatch 2

دراین‌میان، Overwatch 2 در طول فصل‌های ۵ و ۶ و ۷ رویدادهای محدود زمانی و نقشه‌های جدیدی را درکنار قهرمانان بیشتر (هیروی Support در فصل ۶ و Tank در فصل ۷) به بازی اضافه خواهد کرد. همچنین بازطراحی Roadhog و Sombra در فصل هفتم و رونمایی سینماتیک و موارد دیگر از برنامه‌های توسعه‌دهندگان برای فصل‌های آینده خواهند بود. همچنین حالت ورک‌شاپ در فصل پنجم و یک محدوده تیراندازی و سیستم پیشرفت بازیکن در فصل ششم نیز از تغییرات کوچکتر و ساختاری بازی خواهد بود که علاوه براین موارد، یک کد Lore در فصل هفتم و چند مورد ریز و درشت دیگر را شامل می‌شود.

Overwatch 2 هم‌اکنو برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان، PS4، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Overwatch 2 و راهنمای تروفی و اچیومنت Overwatch 2 را در زومجی مطالعه کنید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده