// یکشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

راهنمای تروفی و اچیومنت بازی Overwatch 2

تروفی و اچیومنت‌های بازی Overwatch 2 به‌گونه‌ای است که کاربران برای کسب تمامی آن‌ها، باید بازی را با اکثر قهرمان‌ها تجربه کنند.

بازی Overwatch 2 بالاخره در دسترس کاربران قرار گرفت و با اینکه مشکلاتی داشت، اما به‌وسیله تغییر ساختار پیشرفت و همچنین تعادل بهتر میان کاراکترها توانست کاربران را حداقل برای ابتدای کار به خود جذب کند.

دراین‌قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ Overwatch 2 رفته‌ایم تا مخاطبان این بازی بتوانند به‌راحتی تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنند.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۷ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: به‌خاطر گرایند بعضی از تروفی‌ها و اچیومنت‌ها که نیاز به زمان طولانی یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد، زمان دقیقی برای کسب تمامی تروفی و اچیومنت‌ها وجود ندارد
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۹ عدد و معادل ۱۳۲۰ امتیاز (۵۲ تروفی برنز، پنج تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۹ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • آیا تروفی و اچیومنت‌های بازی گلیچ دارند؟ خیر
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد

تروفی Overwatch Platinum Trophy

توضیح: تمامی تروفی‌های اورواچ را کسب کنید

تروفی The Friend Zone

توضیح: یک بازی Quick یا رقابتی را در داخل یک گروه با یکی از دوستان خود تجربه کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است با یکی از دوست‌های خود یک گروه را در لابی بازی تشکیل داده و یک مسابقه رقابتی یا Quick Match را کامل کنید.

تروفی Centenary

توضیح: در حالت رقابتی یا Quick، تعداد ۱۰۰ بازی را ببرید

بازیکنان به مرور زمان و برنده شدن در بازی‌های مختلف حالت‌های ذکر شده، تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب می‌کنند.

تروفی Level 10

توضیح: به سطح ۱۰ بتل‌پس دست پیدا کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Level 50 را مشاهده کنید.

تروفی Level 25

توضیح: به سطح ۲۵ بتل پس بازی دست پیدا کنید

توضیحت تروفی و اچیومنت Level 50 را مشاهده کنید.

تروفی Level 50

توضیح: به سطح ۵۰ بتل‌پس دسترسی پیدا کنید

در همین ابتدا بگویم که برای کسب تروفی و اچیومنت‌های مربوط‌به بتل پس، حتما نیازی نیست که بتل پس را خریداری کرده باشید. ازطرفی اگر بتوانید زودتر به ۵۰ برد برسید و حالت رقابتی را باز کنید، Xp بیشتری را در مسابقات این بخش کسب خواهید کرد و روند رسیدن به سطح ۵۰ بیش‌ازپیش افزایش پیدا می‌کند. همچنین چالش‌های هفتگی هم XP خوبی را ارائه می‌دهند و با کامل کردن هر دو چالش و کسب ۱۰ هزار امتیاز، می‌توانید یک سطح خود را افزایش دهید. ازطرفی بازی کردن با دوستان خود هم می‌تواند ۲۰ درصد افزایش XP را برای شما به‌همراه داشته باشد.

تروفی The Path Is Closed

توضیح: سه تلپورت کاراکتر سیمترا را در یک Quick Match یا بازی رقابتی از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید به‌سراغ دو حالت Quick Match (مهم نیست Role Queue یا حالت عادی را تجربه می‌کنید) یا حالت رقابتی Overwatch 2 بروید. حال اگر در تیم حریف کاراکتر سیمترا حضور داشت، سعی کنید سه بار تلپورت‌های او را پیدا کرده و از بین ببرید.

تروفی Survival Expert

توضیح: در حالت رقابتی یا Quick Match و در جریان یک بازی، ۹۰۰ هلث خود را بازیابی کنید

تنها کافی است به‌سراغ یکی از حالت‌های ذکر شده رفته و مدام پس از آسیب دیدن، پک‌های نوار سلامت داخل محیط را بردارید. پیشنهاد می‌کنم با کاراکترهای پشتیبان (کاراکترهای تانک) مشغول تجربه‌ی بازی شوید، زیرا نوار سلامتی زیادی دارند و می‌توانید استفاده بهتری از پک‌های بازیابی نوار سلامت داشته باشید.

تروفی Decorated

توضیح: ۵۰ چالش مختلف را کامل کنید

بازیکنان با انجام عملکرد متفاوت در هر بازی و انجام کارهای مختلف، می‌توانند مدال‌هایی را در انتهای مسابقه کسب کنند. ازاین‌رو هرقدر که بهتر بازی کنید، زودتر به تروفی و اچیومنت ذکر شده دست پیدا خواهید کرد. بااین‌حال جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در کمترین زمان ممکن آن را دریافت خواهید کرد. مواردی مثل Eliminations (کشتن بازیکنان تیم حریف)، Objective Kills (کشتن سایر بازیکنان زمانی‌که در نزدیکی یک آبجکتیو قرار دارید)، Objective Time (مدت زمانی‌که یک پی‌لود را همراهی کرده یا یک محیط را فتح می‌کنید) یا میزان آسیب‌رسانی به دشمنان و بازیابی نوار سلامت سایرین تاثیر زیادی روی کسب مدال دارند.

تروفی Blackjack

توضیح: ۲۱ عدد Endorsements را کسب کنید

Endorsementها مدال‌هایی هستند که در انتهای هر مسابقه کسب می‌کنید و نهایت تا چهار مدال به ازای هر دو تیم اهدا می‌شود. ازاین‌رو هرقدر که بتوانید با قهرمان‌های اصلی خود مشغول تجربه بازی شوید، شانس شما برای کسب این تروفی و اچیومنت بیشتر خواهد بود.

تروفی Decked Out

توضیح: ۵۰ عدد از آیتم‌های تزئینی یک قهرمان را باز کنید

بازیکنان به‌واسطه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای فروشگاه بازی یا بتل پس، می‌توانند آیتم‌های تزئینی‌ای را برای قهرمان‌های بازی کسب کنند. حال زمانی‌که ۵۰ آیتم برای یک قهرمان در دسترس قرار گرفت، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب می‌کنید.

تروفی Die Die Die…Die

توضیح: با یک بار از استفاده مهارت Death Blossom کاراکتر ریپر، چهار نفر را در مسابقات رقابتی یا Quick بکشید

Death Blossom نام مهارت آلتیمیت کاراکتر ریپر است و بازیکنان باید با یک بار استفاده از این مهارت، چهار نفر را در یکی از مسابقات ذکر شده بکشند.

تروفی Slice and Dice

توضیح: چهار نفر از دشمنان را با یک بار استفاده از مهارت Dragonblade گنجی در مسابقات رقابتی یا Quick بکشید

Dragonblade نام مهارت آلتیمیت کاراکتر گنجی است و بازیکنان باید با یک بار استفاده از این مهارت، چهار نفر را در یکی از مسابقات ذکر شده بکشند. یادتان باشد که با هر بار فعال کردن این مهارت، هفت بار می‌توانید به سایر بازیکنان ضربه وارد کنید و هر ضربه، میزان آسیب‌رسانی آن ۱۲۰ است و ۶ ثانیه هم فرصت دارید تا از تمامی ضربات استفاده کنید.

تروفی Their Own Worst Enemy

توضیح: دو نفر از بازیکنان حریف را با مهارت Deflection گنجی در مسابقات رقابتی یا Quick از بین ببرید

یادتان باشد با مهارت دیفلکشن گنجی، تنها ضربات Projectile را دفع خواهید کرد. ازاین‌رو باید به‌گونه‌ای از آن استفاده کنید که بتوانید با یک بار استفاده، دو نفر را بکشید. قطعا شرایطی که در آن قرار می‌گیرید و مهارت استفاده از دیفلکشن، موردی است که می‌تواند سختی یا آسانی دریافت تروفی و اچیومنت ذکر شده را تعیین کند.

تروفی Waste Not, Want Not

توضیح: با یک خشاب از اسلحه ریپر، سه نفر را در مسابقات رقابتی یا Quick از بین ببرید

هر خشاب از اسلحه ریپر هشت گلوله دارد و یک قهرمان Close Range به حساب می‌آيد. ازاین‌رو باید نزدیک به دشمنان باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از گلوله‌های خود داشته باشید.

تروفی Gotcha

توضیح: به‌واسطه مهارت Magnetic Grenade کسیدی دو نفر را در Quick Match یا مسابقات رقابتی، Stun کنید

برای انجام این کار باید زمانی از مهارت ذکر شده کسیدی که درواقع یک Flashbang است، استفاده کنید که بازیکن حریف آلتیمیت خود را فعال می‌کند. زمانی‌که آلتیمیت فعال شد، سریعا از Flashbang استفاده کنید. اشاره کنم که محدوده تاثیرگذاری این مهارت زیاد نیست و حتما باید نزدیک بازیکن مورد نظر باشید.

تروفی It’s High Noon

توضیح: به‌واسطه یک بار استفاده از مهارت Deadeye کسیدی چهار نفر را در مسابقات رقابتی یا Quick از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت تنها کافی است با یک بار استفاده از آلتیمیت کسیدی که Deadeye نام دارد، چهار نفر را بکشید. یادتان باشد که عملکرد این مهارت در مقابل قهرمان‌هایی با نوار سلامت کمتر، بهتر است.

تروفی Death From Above

توضیح: بدون اینکه به سطح زمین برسید، چهار نفر را پشت سر هم با کاراکتر Pharah در مسابقات Quick یا رقابتی از بین ببرید

قهرمان Pharah به‌واسطه مکانیسم گیم‌پلی خود، برای مدت محدودی می‌تواند پرواز کند. حال در یک دور پرواز و بدون اینکه فرود آیید، چهار بازیکن تیم حریف را پشت سر هم بکشید. بازیکن می‌توانند در زمان فعال بودن آلتیمیت Pharah، برای کسب این تروفی و اچیومنت تلاش کنند تا شانس بیشتری داشته باشند.

تروفی Clearing the Area

توضیح: با مهارت Concussive Blast کاراکتر Pharah یک نفر را پرتاب کرده و سریعا بکشید

در طول تجربه خود با کاراکتر Pharah، تنها کافی است به‌واسطه مهارت Concussive Blast یک نفر را پرتاب کنید و سپس او را بکشید. البته که این کار باید به سرعت انجام شود.

تروفی Rocket Man

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Helix Rockets سولجر ۷۶، دو نفر را بکشید

ابتدا می‌توانید به دو بازیکن حریف را که کنار یک دیگر هستند، آسیب رسانده و سپس با استفاده از Helix Rockets، آن‌ها را بکشید.

تروفی Target Rich Environmen

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Tactical Visor سولجر ۷۶ در مسابقات رقابتی یا Quick، چهارنفر را بکشید

تاکتیکال وایزر نام مهارت آلتیمیت سولجر ۷۶ است و این نکته را یادتان باشد که حتما نباید درحالت Aim Bot این مهارت، چهار نفر را بکشید. چند ثانیه بعد از شروع یا تمام شدن آلتیمیت سولجر ۷۶ هم می‌توانید تعداد Killهای کسب شده را به رقم چهار برسانید.

تروفی Total Recall

توضیح: بدون مردن، ۴۰۰ هلث از نوار سلامت خود را با مهارت Recall تریسر بازیابی کنید

Recall نام یکی از مهارت‌های تریسیر است که ازطریق آن می‌توانید کاراکتر خود را به چند ثانیه عقب‌تر باز گردانید. ازاین‌رو اگر آسیب ببینید و سپس از Recall استفاده کنید، نوار سلامت شما بازیابی می‌شود.

تروفی Special Delivery

توضیح: در یک مسابقه رقابتی یا Quick، مهارت Pulse Bombs تریلر را به چهار قهرمان بچسبانید

پالس بمبز نام مهارت آلتیمیت کاراکتر تریسر است و برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، بازیکنان باید در یک بازی چهار بار از آن استفاده کرده و این بمب چسبان را هر بار به یکی از قهرمان‌ها بچسبانند.

تروفی Triple Threat

توضیح: با هر یک از شیوه‌های مبارزه‌ای Bastion، دو نفر را در مسابقات رقابتی یا Quick از بین ببرید

بسشن به سه شکل مختلف می‌تواند به سایر دشمنان آسیب برساند. به‌عبارتی دارای سه Configuration متفاوت است و برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، باید با هر یک از این Configurationها دو نفر را از بین ببرید. اولین حالت مبارزه‌ای، سلاح Assault Rifle بسشن بوده و دومین حالت مبارزه‌ای هم مهارت تبدیل بسشن به یک تانک جنگی است. در انتها، مهارت آلتیمیت بسشن هم Configuration سوم به حساب می‌آید.

تروفی Incoming!

توضیح:‌ سه عدد از دشمنان را با یک بار استفاده از مهارت آلتیمیت بسشن در مسابقات رقابتی یا Quick از بین ببرید

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده تنها کافی است با یک بار استفاده از مهارت آلتیمیت بسشن که درواقع Configuration: Artillery وی به حساب می‌آید، سه نفر را بکشید.

تروفی Simple Geometry

توضیح: به‌واسطه یک بار استفاده از مهارت Storm Arrows کاراکتر هانزو در بازی رقابتی یا Quick، سه نفر را از بین ببرید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، نوار سلامت سه دشمن را به انتها ر سانده و سپس با مهارت Storm Arrows هانزو، آن‌ها را از بین ببرید.

تروفی The Dragon Is Sated

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Spirit Dragons هانزو، چهار نفر را در مسابقات رقابتی یا Quick بکشید

آلتیمیت هانزو یکی از قوی‌ترین آلتیمیت‌های بازی است، اما استفاده از آن، نیاز به شناخت کامل از این قهرمان دارد و باید در یک بار استفاده از Spirit Dragons، چهار نفر از بازیکنان تیم حریف را از بین ببرید.

تروفی Mine Like Steel Trap

توضیح: با مهارت Concussion Mine جانکرت یکی از بازیکنان را در یک مسابقه رقابتی یا Quick به داخل Steel Trap پرتاب کنید

تروفی Roadkill

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت RIP-Tire جانکرت، چهار نفر را در یک بازی رقابتی یا Quick از بین ببرید

مهارت آلتیمیت جانکرت قدرت بسیاری دارد و بازیکنان حریف با تیر زدن به آن، می‌توانند مهارت ذکر شده را از بین ببرند. ازاین‌رو سعی کنید بدون اینکه موقعیت خود را فاش کنید، از RIP-Tire استفاده کنید.

تروفی Ice Blocked

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Ice Wall کاراکتر مِی، ۱۰۰۰ آسیب دشمنان در یک مسابقه رقابتی یا Quick دفع کنید

Ice Wall کاراکتر مِی یکی از ویژگی‌های بسیار خوب تدافعی به حساب می‌آید. اگر به‌درستی از آن در محیط‌هایی با درگیری بالا استفاده کنید، به‌راحتی می‌توانید تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Cold Snap

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت آلتیمیت مِی، چهار نفر را منجمد کنید

آلتیمیت مِی به او اجازه می‌دهد که دشمنان داخل یک محیط مشخص شده را منجمد کند. ازاین‌رو اگر بتوانید با یک بار استفاده از آن، چهار نفر را منجمد کنید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی Raid Wipe

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Molten Core توربجان، چهار نفر را در یک مسابقه رقابتی یا Quick از بین ببرید

آلتیمیت کاراکتر توربجان، بدین گونه‌ است که یک استخر از مواد مذاب روی سطح زمین تشکیل می‌شود و بازیکنان حریف اگر در داخل آن قرار بگیرند، به مرور زمان آسیب می‌بینند. یادتان بادش برای کسب این تروفی و اچیومنت چهار بازیکن مدنظر حتما نیازی نیست که با آلتیمیت توربجان کشته شوند، بلکه باید در طول مدت زمان فعال بودن این آلتیمیت و تاثیر آن روی آن‌ها، از بین بروند.

تروفی Armor Up!

توضیح: ۵۰۰ آسیب را به‌واسطه یک بار استفاده از مهارت Overload توربجان و بدون مردن، در یک مسابقه رقابتی یا Quick جذب کنید

تروفی Did That Sting?

توضیح: به‌واسطه مهارت Venom Mine ویدومیکر در یک مسابقه رقابتی یا Quick، چهار نفر را بکشید

بازیکنان با ترکیب کردن مهارت Venom Mine با اسلحه SMG ویدومیکر، می‌توانند این تروفی و اچیومنت را ساده‌تر از حالت عادی کسب کنند.

تروفی Smooth as Silk

توضیح: زمانی‌که در هوا هستید، با سلاح ویدومیکر و درحالی که هدف گرفته‌اید، یکی از بازیکنان را در یک مسابقه رقابتی یا Quick بکشید

برای کسب این تروفی و اچیومنت، باید میان آسمان و زمین باشید. به‌عبارتی، از یک بلندی به پایین بپرید و هدف‌گیری کرده و یک نفر را بکشید.

تروفی Short Down

توضیح: با Defense Matrix کاراکتر دیوا در یک بازی رقابتی یا Quick، جلوی ۱۲۵۰ آسیب را بگیرید

D.Va را می‌توان یکی از قهرمان‌های قوی بازی Overwatch 2 دانست. وی با مهارت Defense Matrix می‌تواند جلوی ضربات سایر بازیکنان تیم حریف را بگیرد و ازاین‌طریق و تنها یک بار استفاده از آن، باید جلوی ۱۲۵۰ آسیب را بگیرید. استفاده Defense Matrix مواقعی که درگیری میان دو تیم شدید است، می‌تواند شما را راحت‌تر به تروفی و اچیومنت ذکر شده برساند.

تروفی Game Over

توضیح: در یک مسابقه رقابتی یا Quick، یک بار از مهارت Self Destruct استفاده کرده و چهارنفر را بکشید

Self Destruct نام مهارت آلتیمیت کاراکتر D.Va است و در جریان آن، وی ربات خود را همانند یک بمب به داخل محیط می‌فرستد. حال اگر بتوانید به‌خوبی از آن استفاده کرده و با یک بار استفاده چهار نفر را بکشید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی I Am Your Shield

توضیح: با کاراکتر راینهارت و در یک بازی Quick یا رقابتی، بدون این‌ که بمیرید ۷۵۰۰ آسیب دشمن را دفع کنید

راینهارت را می‌توان یکی دیگر از قهرمان‌های مفید کلاس تانک دانست که به‌واسطه شیلد خود می‌تواند آسیب دشمنان را دفع کند. حال برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده باید مدام از شیلد وی استفاده کنید که Barrier Field نام دارد تا ۷۵۰۰ آسیب بازیکنان تیم حریف را دفع کنید. یادتان باشد که حتما باید زنده باشید و به این میزان آسیب دفع شده دست پیدا کنید.

تروفی Storm, Earth and Fire

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، با راینهارت ابتدا یک Fire Strike موفق را انجام داده و سپس از Earthshatter استفاده کرده و یک سمت یک دشمن Charge کنید

برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده باید از سه مهارت راینهارت به درستی استفاده کنید. وی با Fire Strike یک موج آتشین را به سمت تیم حریف پرتاب می‌کند و Earthshatter هم نام مهارت آلتیمیت راینهارت است. همچنین استفاده درست از Charge به شما اجازه می‌دهد تا یکی از بازیکنان تیم مقابل را گرفته و به دیوار بکوبید. حال باید از این سه مهارت به درستی استفاده کنید (بهتر است آن‌ها را روی یک بازیکن تیم مقابل پیاده کنید).

تروفی Giving You the Hook

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick با مهارت Hook رودهاگ، مانع از استفاده مهارت آلتیمیت توسط بازیکن تیم حریف شوید

مهارت Hook رودهاگ بدین صورت است که قلاب خود را به سمت حریف پرتاب کرده و اگر به‌ او برخورد کند، به سمت شما کشیده می‌شود. حال باید از هوک زمانی استفاده کنید که بازیکن تیم مقابل مهارت آلتیمیت خود را فعال کرده است.

تروفی Hog Wild

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، یک بار از مهارت Whole Hog کاراکتر رودهاگ استفاده کرده و دو نفر را بکشید

مهارت آلتیمیت رودهاگ به او اجازه می‌دهد که با شلیک‌های پیاپی، بازیکنان تیم مقابل را به عقب پرتاب کند. بعضی از نقشه‌های بازی دارای پرتگاه هستند و با استفاده مناسب از Whole Hog می‌توانید آن‌ها را به پایین پرتاب کرده و تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Mine Sweeper

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، با Tesla Cannon وینستون ۱۰ عدد تورت یا مین را بدون اینکه بمیرید، از بین ببرید

شاید در ظاهر کسب این تروفی و اچیومنت با سلاح اصلی وینستون کمی دشوار باشد، اما وجود قهرمان رکینگ بال این کار را ساده کرده است. زمانی‌که وی از آلتیمیت خود استفاده می‌کند، مین‌های متعددی را روی زمین مشاهده کرده و به‌راحتی می‌توانید تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید. فقط نیاز به زمان و شانس دارید تا در تیم حریف یک رکینگ بال قرار بگیرد.

تروفی Anger Management

توضیح: در یک بازی Quick یا رقابتی، با مهارت Primal Rage وینستون به پنج نفر آسیب برسانید

Primal Rage نام مهارت آلتیمیت وینستون است و با فعال کردن آن، باید به هر پنج بازیکن تیم حریف آسیب برسانید.

تروفی Power Overwhelming

توضیح: در یک بازی Quick یا رقابتی، قدرت Particle Cannon زاریا را به مدت یک دقیقه بالای ۷۰ نگه دارید

زاریا به‌واسطه شیلد خود می‌تواند آسیب دشمنان را جذب کرده و آن را به قدرت سلاح خود تبدیل کند. حال برای کسب این تروفی و اچیومنت باید قدرت سلاح Particle Cannon خود را به مدت یک دقیقه بالای ۷۰ نگه دارید.

تروفی The Power of Attraction

توضیح: با یک بار استفاده از Graviton Surge زاریا در یک بازی رقابتی یا Quick، چهار نفر را بگیرید

مهارت آلتیمیت زاریا به شما اجازه می‌دهد تا برای مدتی سایر بازیکنان را در یک محدوده مشخص شده گرفتار کنید. حال اگر با یک بار استفاده، چهار نفر را به‌صورت همزمان بگیرید، تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب خواهید کرد.

تروفی Undying

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، به ۲۰ کیل استریک دست پیدا کنید

بازیکنان با کشتن دشمنان و نمردن، می‌توانند Kill Streak را فعال کنند. حال برای کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده، باید ۲۰ نفر را بدون اینکه بمیرید، بکشید یا در کشته‌‌شدن‌شان دخیل باشید (Assist بگیرید).

تروفی The Floor is Lava

توضیح: در یک بازی Quick یا رقابتی و بدون اینکه با کاراکتر لوسیو بمیرید و همچنین درحال دویدن روی دیوار هستید، سه نفر رو بکشید

تروفی Supersonic

توضیح: ۹۰۰ آسیب تیم حریف را با یک بار استفاده از مهارت Sound Barrier لوسیو در یک بازی رقابتی یا Quick دفع کنید

Sound Barrier نام آلتیمیت کاراکتر لوسیو است که در جریان آن اعضای تیم که در محدوده این مهارت باشند، میزان نوار سلامت‌شان برای مدت محدودی افزایش پیدا می‌کند. حال سعی کنید به‌گونه‌ای از این مهارت استفاده کنید که تمامی اعضای تیم شما، در محدوده Sound Barrier قرار داشته باشند.

تروفی Group Health Plan

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick و بدون اینکه بمیرید، میزان ۱۵۰ هلث از نوار سلامت هر یک از چهار هم‌تیمی خود را با مرسی بازیابی کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید با کاراکتر مرسی و بدون اینکه بمیرید، ۱۵۰ هلث از نوار سلامت تمامی هم‌تیمی‌های خود را بازیابی کنید. مرسی هر یک ثانیه ۵۰ هلث را بازیابی می‌کند و برای هر یک از اعضای تیم، به چهار ثانیه نیاز دارید.

تروفی Huge Rez

توضیح: بدون اینکه بمیرید، در یک بازی رقابتی یا Quick پنج نفر را با کاراکتر مرسی زنده کنید

ویژگی زنده کردن یکی از مهارت‌های مرسی به حساب می‌آید که با هر بار استفاده، ۳۰ ثانیه باید منتظر بمانید تا مجددا در دسترس قرار بگیرد. یادتان باشد که این پنج نفر را باید درحالی زنده کنید که نمرده‌اید.

تروفی The Car Wash

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، با کاراکتر سیمترا و ازطریق سه عدد از بیم‌های خود به‌صورت همزمان به یکی از دشمنان آسیب وارد کنید

تروفی Huge Success

توضیح: در یک بازی رقابتی، هم‌تیمی‌های خود را ۱۵ بار ازطریق تلپورت سیمترا به مکان دیگری منتقل کنید

یکی از مهارت‌های کاراکتر سیمترا، این است که می‌تواند بخشی از محیط را تلپورت گذاشته تا سایر بازیکنان تیم از داخل آن عبور کنند. اگر با دوستان خود مشغول تجربه Overwatch 2 شوید، کسب این تروفی و اچیومنت بسیار ساده می‌شود و می‌توانید در یک نقطه امن از تلپورت استفاده کرده و مابقی بازیکنان مدام از آ» عبور کنند.

تروفی Rapid Discord

توضیح در یک بازی رقابتی یا Quick و در مدت زمان ۶ ثانیه با مهارت Orb of Discord زنیاتا چهار نفر را بکشید/در کشتن‌شان سهیم باشید

تروفی و اچیومنت ذکر شده را می‌توان یکی از تروفی‌ و اچیومنت‌های چالش‌برانگیز بازی Overwatch 2 دانست، زیرا زنیاتا یکی از قهرمان‌هایی است که به سرعت کشته می‌شود و نوار سلامت کمتری نسبت‌به سایر قهرمان‌ها دارد. برای کسب این تروفی و اچیومنت سعی کنید در پشت تیم قرار داشته باشید و از Orb of Discord در جمع دشمنان استفاده کرده و امید داشته باشید که سایر هم‌تیمی‌ها کار را تمام کنند یا خودتان تمام کننده باشید.

تروفی The Iris Embraces You

توضیح: با یک بار استفاده از مهارت Transcendence زنیاتا در یک بازی Quick یا رقابتی، ۱۲۵۰ هلث را بازیابی کنید

Transcendence نام مهارت آلتیمیت قهرمان زنیاتا است و با استفاده مناسب از آن در زمانی‌که کل اعضای تیم در محدوده این مهارت قرار گرفته‌اند، می‌توانید به‌راحتی تروفی و اچیومنت ذکر شده را کسب کنید.

تروفی Lockdown

توضیح: بدون اینکه حتی اولین آبجکتیو خود را از دست دهید، یک بازی Assault Maps را درحالی ببرید که در نقش تیم دفاع کننده قرار گرفته‌اید

تروفی Double Cap

توضیح: تمامی آبجکتیوهای یک بازی Assault Maps را بدون اینکه بمیرید، فتح کنید

کسب این تروفی و اچیومنت به مرور زمان حاصل می‌شود، اما یادتان باشد که بهتر است همیشه به‌سراغ قهرمان‌هایی بروید که با آن‌ها حسابی خوب هستید و ازطرفی، شناخت کافی نقشه‌ بازی و محل‌های قرار گیری پک‌های بازیابی نوار سلامت، می‌تواند کمک حال شما باشد.

تروفی Escort Duty

توضیح: در یک بازی Quick یا رقابتی، پیلود را ۱۰۰ متر و بدون اینکه آن را رها کنید، به حرکت درآورید

بازیکنان در حالت Escort یا Hybrid قادر به کسب تروفی و اچیومنت ذکر شده هستند.

تروفی Can’t Touch This

توضیح: در یک بازی رقابتی یا Quick، نگذارید تیم مهاجم به مدت یک دقیقه به پیلود نزدیک شود

تروفی Shutout

توضیح: در یک نقشه کنترل و یک بازی رقابتی یا Quick، درحالی برنده شوید که تیم مقابل حتی یک آبجکتیو را هم از آن خود نکرده است


منبع PSNProfiles
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده