// یکشنبه, ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۱

واکنش کپکام به فهرست فاش شده‌ی بازی Street Fighter 6

کپکام در خصوص فهرست فاش شده‌ی مبارزان Street Fighter 6 که شامل ۲۲ مبارز می‌شد واکنش نشان داد و غیر مستقیم آن را تأیید کرد.

اندکی پس از معرفی کامل بازی Street Fighter 6 در State of Play، فهرست کامل مبارزان بازی به همراه تصاویر فاش شد. این اطلاعات با جزئیات فاش شده‌ی چند ماه پیش که در انجمن ردیت پخش شده بود، مطابقت می‌کرد.

حال کپکام این فهرست را به‌صورت غیر مستقیم تأیید کرد. آن‌ها در بیانیه‌ای گفتند: «همه‌ی ما چیزهایی را دیدیم که بنا نبود ببینیم. بااین‌حال از واکنش مثبت شما سپاسگزاریم و بابت پشتیبانی شما متشکریم.»

شرکت کپکام در سال‌های اخیر در زمینه‌ی حفظ اطلاعات و امنیت خیلی ضعیف ظاهر شده است. اگر خاطرتان باشد چند سال پیش شاهد درز اطلاعاتی گسترده‌ی این شرکت بودیم و همه‌ی پروژه‌های در دست ساخت آن‌ها تا چند سال آینده فاش شد. در آن فهرست نام‌هایی چون Street Fighter 6 و Resident Evil 4 Remake به چشم می‌خوردند که اکنون معرفی شده‌اند و دقیقاً با بازه‌ی زمانی عرضه که در آن درز اطلاعاتی عنوان شده بود، مطابقت می‌کنند.

تعدادی از شخصیت های اصلی بازی استریت فایتر 6

درهرصورت بازی Street Fighter 6 قرار است در تاریخ نامشخص در سال آینده‌ی میلادی برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. این بازی با موتور بازی‌سازی قدرتمند RE Engine در حال توسعه است. یکی از بخش‌های جدید و به‌شدت جذاب بازی نیز یک حالت ماجراجویی تک‌نفره است که عناصر جهان‌باز را به این بازی مبارزه‌ای تزریق می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ طرفدار مجموعه بازی استریت فایتر هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده