// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۴

احتمال فاش شدن فهرست مبارزان بازی Street Fighter 6

اندکی پس از نمایش گیم‌پلی بازی Street Fighter 6 در State of Play، اطلاعات ۲۲ شخصیت بازی توسط منابع ناشناس فاش و منتشر شده‌اند.

ظاهراً فهرست اصلی مبارزان Street Fighter 6 فاش شده است. اطلاعات ۲۲ شخصیت بازی در اینترنت پخش شده، اما مشخص نیست این اطلاعات توسط چه کسی فاش شده است. طبق گمانه‌زنی‌ها این اطلاعات نخست در انجمن 4chan پخش شده‌اند. سپس به شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های معتبری چون ResetEra راه پیدا کرده‌اند.

فهرست فاش شده از مبارزان Street Fighter 6 به‌نظر قابل اتکا می‌رسد. اگر صحت این اطلاعات تأیید رسمی شود، به این معنا خواهد بود که هر ۸ مبارز اصلی Street Fighter II در نسخه‌ی ششم نیز حضور خواهند داشت.

علاوه‌بر ۸ شخصیت کلاسیک، Cammy و Dee Jay از سوپر استریت فایتر 2، Akuma از سوپر استریت فایتر 2 توربو، Juri از سوپر استریت فایتر 4 و Ed و Rashid از استریت فایتر 5 نیز در Street Fighter 6 حضور خواهند داشت.

همچنین شخصیت‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند. شخصیت‌های جدید بازی شامل یک مبارز مکزیکی به‌نام Lily، یک شخصیت عجیب و متفاوت آمریکایی به نام Kimberley و مبارز مرموز چینی به نام A.K.I می‌شوند.

پوستر و لوگوی اصلی استریت فایتر 6

اعتبار این اطلاعات فاش شده زمانی بالاتر می‌رود که بدانید ماه‌ها پیش یک کاربر انجمن ردیت حضور همه‌ی این شخصیت‌ها را با جزئیات دقیق توصیف کرده بود. بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما در خصوص Street Fighter 6 چیست؟ نمایش اخیر بازی را دوست داشتید؟ لطفاََ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده