// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲

فروش بازی Elden Ring از ۱۳ میلیون نسخه عبور کرد

باتوجه به گزارش مالی اخیر باندای نامکو، مشخص شد که فروش Elden Ring از ۱۳ میلیون نسخه عبور کرده است.

Elden Ring در زمان عرضه توانست بازخوردهای فوق‌العاده‌ای را کسب کند و شور و شوق کاربران برای تجربه بازی بسیار زیاد بود. نکته جالب این بود که حتی کاربران تازه‌وارد هم علاقه‌مند به تجربه الدن رینگ بودند و بعضی از آن‌ها توانستند حسابی با جدیدترین ساخته فرام‌سافتور ارتباط برقرار کنند.

مدتی پیش مشخص شد که بازی Elden Ring در دو هفته ابتدایی عرضه خود موفق به فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای شده است. حال در جدیدترین گزارش مالی شرکت باندای نامکو اعلام شد که فروش بازی الدن رینگ تا انتهای ماه مارس میلادی (۱۱ فروردین ماه) از ۱۳ میلیون نسخه فراتر رفت. به‌عبارتی فروش بازی به ۱۳.۴ میلیون نسخه رسیده است. بااین‌تفاسیر احتمال می‌رود که هم‌اکنون فروش الدن رینگ از ۱۵ میلیون نسخه هم عبور کرده باشد و باید منتظر آمار و ارقام رسمی بیشتر از فروش این بازی استودیو فرام‌سافتور باشیم.

ازطرفی باتوجه‌به موفقیت‌های چشم‌گیر این بازی و ساختار داستانی آن احتمال دارد که در آینده عرضه بسته الحاقی‌های مخلتف برای الدن رینگ عرضه شوند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ الدن رینگ توانست از زومجی نمره ۹.۵ را کسب کند. زومجی در جمع‌بندی بررسی بازی Elden Ring نوشته است:

الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید.


منبع FTW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده