// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

موجود انسان‌نما در تصویر هنری جدید بازی ترسناک The Callisto Protocol

گلن اسکافیلد به‌تازگی یک کانسپت آرت جدید از The Callisto Protocol را با طرفدارها به اشتراک گذاشت و خبر از نزدیک بودن زمان نمایش جدید بازی داد.

The Callisto Protocol به‌عنوان یک بازی ترسناک در جهان مجموعه PUBG مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد تا برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. حالا گلن اسکافیلد که خیلی‌ها او را به خاطر سری بازی Dead Space می‌شناسند و اکنون در استودیو Striking Distance روی بازی The Callisto Protocol کار می‌کند، سراغ انتشار یک تصویر هنری جدید از اثر ترسناک مورد بحث رفت.

در تصویر جدید گویا می‌توانیم یک موجود انسان‌نما در محیطی متروکه را ببینیم. اسکافیلد با به اشتراک‌گذاری این تصویر نوشت: «تقریبا زمان نمایش دادن اصل بازی رسیده است. نمی‌توانم صبر کنم».

کانسپت آرت جدید بازی The Callisto Protocol

براساس توییت‌های جف کیلی و صحبت‌های قبلی خود گلن اسکافیلد انتظار می‌رود که در ماه ژوئن و با برگزاری سامر گیم فست ۲۰۲۲ شاهد نمایش گیم‌پلی بازی The Callisto Protocol باشیم. شاید حتی با پخش تریلر، تاریخ انتشار دقیق هم بالاخره اعلام شود.

این ویدیوگیم که سازندگان آن می‌خواهند به‌شدت ترسناک از آب دربیاید، به مراحل پایانی تولید رسیده است. همچنین باید بدانید که بازی The Callisto Protocol به‌عنوان یک تجربه‌ی تک‌نفره و داستانی عرضه می‌شود که بازیکن را به سمت تلاش برای بقا در شرایط هولناک می‌فرستد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده