// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷

فیفا 22 در میان بازی های مِی ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس

شرکت سونی به‌صورت رسمی فهرست بازی‌های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مِی/مه سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد که نام FIFA 22 در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

فیفا ۲۲ در اختیار مشترک‌های پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که شرکت‌های الکترونیک آرتز، گیرباکس و فوکس اینترتینمنت ناشرهای سه بازی پلی استیشن پلاس در ماه مِی/مه سال ۲۰۲۲ میلادی هستند. پس از اضافه شدن این سه بازی به پلی استیشن پلاس می‌توانید در صورت داشتن اشتراک سرویس، آن را به اکانت خود اضافه کنید. سپس هر زمان که مشترک PS Plus باشید، توانایی اجرای این بازی‌ها روی کنسول PS4 و کنسول PS5 را دارید.

باید بدانید که دو بازی نخست حاضر در فهرست هم برای نسل ۸ و هم برای نسل ۹ عرضه شده‌اند. در نتیجه شرکت Sony هر دو نسخه‌ی آن‌ها را تحویل مشترک‌های پلی استیشن پلاس می‌دهد. اما آخرین بازی حاضر در فهرست فقط برای نسل ۸ منتشر شده است و کنسول پلی استیشن 5 طبیعتا آن را با بکواردز کامپتیبیلیتی اجرا می‌کند. در ادامه فهرست بازی‌هایی را می‌بینید که در تاریخ ۳ مِی/مه (۱۳ اردیبهشت) تقدیم مشترک‌های PlayStation Plus می‌شوند:

  • نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی FIFA 22
  • نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی Tribes of Midgard
  • نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی Curse of the Dead Gods

والپیپر جذاب بازی Tribes of Midgard

Tribes of Midgard توسط استودیو Norsfell Games ساخته شد و شرکت Gearbox را به‌عنوان ناشر خود می‌شناسد. بازی Curse of the Dead Gods یک دانجن کراولر روگ‌لایک از استودیو Passtech Games است که شرکت Focus Entertainment وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده داشت. بازی فیفا 22 شرکت EA هم که نیازی به معرفی ندارد.

این بازی‌ها در حالی به‌دست میلیون‌ها مشترک PlayStation Plus می‌رسند که سونی به‌زودی این سرویس را ارزشمندتر از همیشه خواهد کرد. PS Plus جدید در قالب سه سطح اشتراک پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم به گیمرها ارائه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده