// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۱

عرضه حالت Forge بازی Halo Infinite تا اوایل پاییز

فصل ۲ بخش چندنفره Halo Infinite در تاریخ ۱۳ اردیبهشت در دسترس کاربرها قرار می‌گیرد و در اواخر تابستان یا نهایتا اوایل مهر ماه، بالاخره شاهد حالت از راه رسیدن Forge خواهیم بود.

یکی از مواردی که در فصل ۱ بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت گیمرها را اذیت می‌کرد، نبود محتوای مناسب و کافی به نسبت طولانی بودن مدت‌زمان این فصل بود؛ مشکلی که ۳۴۳ اینداستریز، سازنده‌ی بازی اعلام کرده بود که برای حل آن به مرور زمان محتوای بیشتری را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

حال تیم سازنده جزئیات بیشتری راجع به فصل دوم بخش چندنفره هیلو اینفینیت با نام Lone Wolves را منتشر کرده است. فصل دوم از تاریخ ۱۳ اردیبهشت (۳ می) در دسترس قرار می‌گیرد و تا ۱۶ آبان (۷ نوامبر) ادامه دارد. دراین‌فصل شاهد اضافه شدن نقشه‌ها و حالت‌های جدیدی هستیم و بالاخره کوآپ کمپین و حالت Forge را خواهیم دید.

با شروع فصل، کاربران به دو نقشه جدید Catalyst و Breaker به‌همراه حالت King of the Hill، حالت Land Grab و حالت Last Spartan Standing دسترسی پیدا می‌کنند. در ادامه مشخص شد که دو رویداد داستانی به نام‌های Interference و Alpha Pack هم برای کاربران درنظر گرفته شده است. دراین‌میان بد نیست به هفته‌ی اول رویداد Fractured: Enternched هم اشاره‌ای داشته باشیم که از تاریخ سه خرداد ماه (۲۴ می) به بازی اضافه می‌شود. شما می‌توانید تصویر مربوط‌به جزئیات فصل دوم بخش چندنفره هیلو اینفینیت را در ادامه مشاهده کنید.

جزئیات فصل دوم بخش چندنفره Halo Infinite

در جریان حالت King of the Hill شاهد یک تپه در نقشه بازی هستیم و دو تیم برای فتح آن با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند. زمانی‌که تیم شما وارد محیط ذکرشده شود، امتیاز کسب می‌کند و هر تیم که بتواند زودتر به امتیاز مورد نظر برسد، برنده است. Land Grab هم حالت جالبی به‌نظر می‌رسد. دراین‌جا سه محیط در نقشه بازی قرار گرفته است و با فتح هرکدام، امتیاز کسب می‌‌کنید. هر تیم که بتواند زودتر به امتیاز ۱۱ برسد، برنده می‌شود. درظاهر این حالت شباهت بسیاری به Strongholds دارد، اما تفاوت اصلی این است که در Land Grab پس از فتح یکی از سه محیط طراحی‌شده، محیط مورد نظر قفل می‌شود و تیم حریف نمی‌تواند آن را پس بگیرد.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز می‌گوید که Last Spartan Standing با حال و هوای ظاهر فصل دوم (Lone Wolves) در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان آن را ترکیبی از سبک بتل رویال و همچنین Escalation Slayer دانست. LSS یک حالت Free for All با پشتیبانی از ۱۲ نفر است؛ ۱۲ نفر که برای زنده ماندن در یک نقشه Big Team Battle تلاش می‌کنند. آخرین بازمانده در نقشه‌ی بازی، برنده خواهد شد.

Loadout بازیکنان در هر مسابقه محدود خواهد بود و همانند حالت Escalation Slayer، با کشتن هر دشمن می‌توانید سلاح قوی‌تری را به‌دست بگیرید. دراین‌میان اشاره کنم که هر بازیکن در طول یک دور از تجربه Last Spartan Standing می‌تواند پنج بار اسپاون شود و پس از آن، می‌توانید ادامه‌ی بازی را مشاهده کنید یا بدون مواجهه با مجازات، از آن خارج شوید.

بااین‌حال شاید مهم‌ترین بخش از جزئیات فصل دوم را مختص‌به اضافه شدن حالت کوآپ بخش کمپین بازی در اواخر ماه اوت (اواسط شهریور ماه) و همچنین اضافه شدن حالت Forge در ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه/اواسط مهر ماه) دانست. نکته‌ی جالب این است که حالت فورج باوجود تاخیرهای مختلف، به‌عنوان بتای عمومی عرضه می‌شود.

در انتها ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که سلامت تیم توسعه‌دهنده بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد و احتمال دارد در اواسط فصل، شاهد اعمال تغییراتی در محتویات ذکر شده باشیم. بااین‌حال استودیو Certain Affinity هم درحال کمک به ۳۴۳ اینداستریز است تا بتواند روش‌های هیجان‌انگیزی برای تجربه‌ی بازی خلق کند.

کمپین بازی Halo Infinite

هیلو اینفینیت توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Halo Infinite نوشته است:

بااینکه نمایش اولیه Halo Infinite چیزی نبود که کاربران انتظار داشتند، اما ۳۴۳ اینداستریز و مایکروسافت به‌خوبی توانستند حواشی ایجاد شده را پشت سر گذاشته و محصول نهایی، دقیقا همان چیزی است که کاربران انتظار داشتند؛ تجربه هیجان‌انگیز، دوست داشتنی و به یادماندنی که سرشار از لحظات غم‌انگیز و لذت بخشی است که تا مدت‌ها از آن‌ها یاد خواهید کرد. بااین‌حال شخصیت‌پردازی شخصیت منفی اصلی بازی می‌توانست بهتر باشد و ازطرفی، ارزشمند نبودن پاداشی که در اختیار کاربران در بخش چندنفره قرار می‌گیرد، از مواردی است که سبب شده هیلو اینفینیت نتواند تجربه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد. با تمام این موارد، Halo Infinite ارزش ۶ سال صبر کردن را داشت و مسترچیف در ماجراجویی جدید خود تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده