// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

اعلام تاریخ شروع فعالیت پلی استیشن پلاس جدید

سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که بازیکن‌ها دقیقا از چه تاریخی قرار است به سرویس پلی استیشن پلاس جدید دسترسی داشته باشند.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که هر کاربر براساس اینکه اکانت پلی استیشن نتورک او با انتخاب کدام کشور ساخته شده است، در چه تاریخی باید منتظر از راه رسیدن پلی استیشن پلاس جدید باشد. سرویس PS Plus با سه سطح اشتراک ارائه می‌شود که از اشتراک پایه تا بالاترین سطح اشتراک به ترتیب اسنشال، اکسترا و پریمیوم نام دارند.

جیم رایان، مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در بلاگ رسمی پلی استیشن نوشت: «ما پیشرفت معرکه‌ای در برنامه‌های خود برای عرضه‌ی سرویس PS Plus جدید داریم. من می‌خواهم شما را در جریان تازه‌ترین اطلاعات قرار بدهم». در ادامه می‌بینید که پلی استیشن پلاس جدید در چه زمانی فعالیت خود در کشورهای مختلف را آغاز می‌کند.

  • کشورهای آسیایی به جز ژاپن: ۲۴ می (۳ خرداد)
  • ژاپن: ۲ ژوئن (۱۲ خرداد)
  • کشورهای آمریکایی: ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد)
  • کشورهای اروپایی: ۲۳ ژوئن (۲ تیر)

سرویس PS Plus و کنترلر دوال سنس

در این بین اعلام شد که تعداد کشورهای پشتیبانی‌شده برای امکان اجرای استریم‌محور بازی‌ها با پلی استیشن پلاس پریمیوم بیشتر از PS Now است. درحالی‌که PS Now به‌زودی برای همیشه از بین می‌رود، جالب به‌نظر می‌رسد که پلی استیشن پلاس پریمیوم از همین حالا یکی از پیشرفت‌های فنی خود نسبت به آن را نیز نشان داده است. گیمرها در ۳۰ کشور می‌توانند با اشتراک پلی استیشن پلاس پریمیوم از امکان اجرای استریم‌محور بازی‌های کنسول‌های مختلف پلی استیشن با اینترنت پرسرعت روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی بهره ببرند.

بازیکن‌ها در بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، یونان، مجارستان، مالت، لهستان، جمهوری قبرس، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، هلند، لوکزامبورگ، اتریش، سوئیس، ایرلند، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، نروژ، دانمارک، فنلاند و سوئد می‌توانند از امکانات استریمینگ پلی استیشن پلاس پریمیوم استفاده کنند.

در این بین نباید از یاد برد که امکانات مربوط‌به استریمینگ تنها یکی از مزایای سرویس PlayStation Plus Premium است. اکانت‌های ساخته‌شده با کشورهای دیگر حداقل تا زمانی‌که امکان اجرای استریم‌محور بازی‌ها در آن کشورها فعال نشود، بالاترین سطح اشتراک پلی استیشن پلاس جدید را با قیمتی کمتر تقدیم مشترک‌ها می‌کنند.

جیم رایان درکنار نمادهای پلی استیشن سونی

رایان در تکمیل توضیحات تازه‌ی خود نوشت: «ما از مدت‌ها قبل مشغول کار روی این تلاش جهانی بزرگ برای ارائه‌ی گزینه‌های انعطاف‌پذیر (اشاره به سطوح متفاوت پلی استیشن پلاس)، بازی‌های باکیفیت و ارزش بیشتر [اشتراک] برای کاربرهای خود بوده‌ایم. اکنون تنها چند هفته تا ارائه‌ی سرویس فاصله داریم.

ما می‌خواهیم از جامعه‌ی پلی استیشن بابت پشتیبانی ادامه‌دار تشکر کنیم. وقتی به عرضه‌ی PS Plus جدید نزدیک‌تر شدیم، اطلاعات بیشتری را با شما به اشتراک می‌گذاریم».


منبع PS Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده