// چهار شنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶

کسب تروفی پلاتینیوم Elden Ring توسط درصد قابل توجهی از گیمرها

باتوجه به آمار پلی استیشن نتورک، در مقایسه با بسیاری از بازی‌های دیگر دیگر باید گفت که درصد قابل توجهی از بازیکنان تروفی پلاتینیوم Elden Ring را کسب کرده‌اند.

براساس جدیدترین اخبار بازی ظاهرا بیشتر از هفت درصد گیمرها در کسب تروفی پلاتینیوم الدن رینگ موفق بودند. نزدیک به دو ماه از عرضه‌ی بازی Elden Ring می‌گذرد و مواردی همچون طراحی جهان-باز این بازی، سبب شدند که کاربران بیشتری جذب جدیدترین ساخته‌ی فرام‌سافتور (FromSoftware) شوند. بااین‌حال بازی هنوز چالش‌های خود را هم دارد و اگر بخواهید آن را دست کم بگیرید، حسابی شما را مجازات خواهد کرد.

نکته‌ی جالبی که برای بازی الدن رینگ وجود دارد این است که پس از گذشت دو ماه از عرضه، ۷.۹ درصد از بازیکنان پلی استیشن تروفی پلاتینیوم آن را کسب کرده‌اند. شاید در ظاهر آمار بالایی را مشاهده نکنیم، اما نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور و حتی بازی‌هایی مثل God of War و Assassin's Creed Valhalla شاهد عملکرد خوبی هستیم.

دراین‌میان اشاره کنم که Elden Ring بهترین عملکرد در میان ساخته فرام‌سافتور از نظر درصد کسب تروفی پلاتینیوم را به خود اختصاص نداده است، زیرا که این آمار حداقل فعلا دراختیار بازی Sekiro: Shadows Die Twice با ۹.۶ درصد است. البته فراموش نکنید که هرچه‌قدر تعداد بازیکن‌های یک بازی بیشتر باشد، درصد گیمرهای موفق در کسب پلاتینیوم، سخت‌تر می‌تواند افزایش پیدا کند.

این آمار نشان می‌دهد که کاربران زیادی نسبت‌به ساخته‌های قبلی در تلاش برای کسب تروفی پلاتینیوم و کامل کردن تمامی چالش‌های بازی هستند. ازاین‌رو انتظار می‌رود ماه به ماه این آمار افزایش کند. درصد ذکرشده تنها با گذشت حدود دو ماه از عرضه‌ی الدن رینگ، به‌دست آمده است. در ادامه می‌توانید مقایسه‌ای بین درصد کسب تروفی پلاتینیوم توسط بازیکن‌های الدن رینگ و تعدادی از بازی‌های دیگر را مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • بازی Ghost of Tsushima با ۱۳.۶ درصد
  • بازی Elden Ring با ۷.۹ درصد
  • بازی Bloodborne با ۶.۵ درصد
  • بازی Dark Souls III با ۵.۳ درصد
  • بازی God of War محصول ۲۰۱۸ با ۴.۷ درصد
  • بازی Assassin's Creed Valhalla با ۲.۴ درصد

الدن رینگ توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی Elden Ring نوشته است:

الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده