نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶

پخش تریلر نمرات بازی Tiny Tina’s Wonderlands

تریلر جدید Tiny Tina’s Wonderlands برخی از نمرات منتقدان به این بازی لوتر شوتر را به‌نمایش می‌گذارد.

حدود دو هفته از انتشار جدیدترین ساخته‌ی Gearbox Software می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد که این استودیو توانست حداقل بخشی از موفقیت‌های قسمت‌های اصلی سری بازی بوردلندز را با اسپین‌آف Tiny Tina’s Wonderlands تکرار کند. براساس آمار فروش مؤسسه‌‌ی GSD، این بازی موفق شد که در صدر جدول فروش بازی‌های دیجیتالی بریتانیا در هفته‌ی آخر ماه مارس قرار بگیرد.

امتیاز کلی بازی در وب‌سایت متاکریتیک برای نسخه پی‌سی روی عدد ۸۰ و در وب‌سایت OpenCritic روی عدد ۷۸ قرار دارد. منتقدان گیم‌پلی جذاب و اعیادآور مشهور استودیو گیرباکس و دیالوگ‌های هوشمندانه را از نکات مثبت این بازی فرعی می‌دانند و از طرفی دیگر عده‌ای از تکراری شدن بیش‌از حد برخی از مراحل و کوئست‌های بازی ناراضی بودند.

بازیکنان در جریان مرحله‌های بازی به مکان‌های متفاوتی مانند شهر Brighthoof، قلعه Sparklewithers، منطقه صحرایی Sunfang Oasis و بسیاری از سیاه‌چاله‌ها و غارهای پر از لوت دیگر سفر می‌کنند و با دشمنان منحصربه‌فرد هر منطقه رو‌به‌رو می‌شوند. شما می‌توانید تریلر نمرات این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

داستان Tiny Tina’s Wonderlands دنباله‌ی مستقیم Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep است که یکی از بسته‌های الحاقی بازی بوردرلندز ۲ به حساب‌ می‌آید. بازیکنان در نقش شخصیت Fatemarker در بازی خیالی رومیزی Bunkers and Badasses از جهان بوردرلندز وظیفه دارند تا با کمک تاینی تینا که نقش Dungeon Master در جهان این بازی رومیزی را بر عهده گرفته است، از حمله Dragon Lord به دنیای واندرلندز جلوگیری کنند. شخصیت‌های دیگری مانند Brick و Mister Torgue در این مأموریت با بازیکنان همکاری خواهند کرد.

بازی شوتر Tiny Tina’s Wonderlands درحال‌حاضر برای کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. همچنین شما می‌توانید به بررسی بازی Tiny Tina’s Wonderlands در زومجی نگاهی بیندازید.

براساس اطلاعات منتشرشده، همانند بوردرلندز 3 نسخه پی‌سی بازی Tiny Tina’s Wonderlands هم تا چند ماه در انحصار فروشگاه دیجیتالی شرکت اپیک گیمز خواهد بود. به‌علاوه بازیکنان می‌توانند با خرید نسخه‌ی استاندارد یا نسخه‌ی The Chaotic Great Edition بازی در اپیک گیمز استور، آيتم Diamond Pony Glider در بازی آنلاین فورتنایت را دریافت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده