نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹

یک ماه اشتراک پارامونت پلاس برای مشترک های گیم پس

به مناسبت آغاز پخش مجموعه‌ی تلویزیونی هیلو، یک ماه اشتراک سرویس پارمونت پلاس در دسترس دارندگان ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

کمتر از یک هفته دیگر تا پخش اولین اپیزود از سریال Halo از شبکه آنلاین +Paramount باقی مانده است و برخی از هوادارها بی‌صبرانه منتظر تماشای هستند. مجموعه‌ی لایواکشن هیلو که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شده بود، سرانجام پس از ۹ سال در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین ۱۴۰۱) روی سرویس پارامونت پلاس به نمایش درمی‌آيد.

به همین مناسبت مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم‌ پس آلتیمیت می‌توانند به ۳۰ روز اشتراک آزمایشی سرویس پارامونت پلاس دسترسی داشته باشند. این اشتراک آزمایشی از یک روز پیش از پخش اولین اپیزود از این سریال مورد انتظار که "Contact" نام دارد، قابل فعال‌سازی خواهد بود. با دریافت این اشتراک، کاربران می‌توانند تا پنج اپیزود ابتدایی این سریال ۹ قسمتی را که به‌صورت هفتگی پخش می‌شود، از اپلیکیشن اختصاصی پارامونت پلاس روی کنسول‌های ایکس باکس تماشا کنند.

مخاطب‌ها در حالت عادی می‌توانند با پرداخت ۹.۹۹ دلار در ماه به نسخه‌ی بدون تبلیغ این سرویس اشتراکی با نام Paramount+ Premium و با پرداخت ۴.۹۹ دلار به نسخه‌ی معمولی Paramount+ Essential آن دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید آخرین تریلر پخش‌شده از سریال هیلو با نام Look Beyond را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

پیش از این اعلام شد که سریال Halo در یک خط زمانی داستانی مستقل از داستان بازی‌ها و کمیک‌های دنیای هیلو به اسم Halo Silver Timeline اتفاق می‌افتد. این جدایی به سازندگان سریال اجازه می‌دهد تا بدون محدود شدن به اتفاقات و ماجراهای پیش‌آمده در داستان اصلی بازی‌های هیلو، به روایت داستان موردنظر خود از حماسه‌ی مستر چیف بپردازند.

در همین رابطه ماه گذشته شرکت پارامونت اعلام کرد که ساخت فصل دوم این سریال را نیز در دستور کار قرار داده است. هنوز جزئیات زیادی از این فصل جدید در دسترس نیست، اما می‌دانیم که دیوید وینر (David Wiener) خالق سریال علمی-تخیلی Brave New World در نقش شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی به عوامل سازنده‌ی سریال پیوست.

شما همچنین می‌توانید به بررسی بازی Halo Infinite نگاهی بیندازید. هیلو اینفینیت هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده