نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

قابلیت نشانه‌گذاری NPCها در به‌روزرسانی جدید Elden Ring

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Elden Ring علاوه‌بر رفع برخی مشکلات فنی و باگ‌ها، قابلیت نشانه‌گذاری محل حضور NPCها در نقشه‌ی بازی را فراهم خواهد کرد.

استودیوی فرام‌سافتور امروز به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Elden Ring منتشر کرد که درکنار رفع برخی مشکلات فنی، محتویات و قابلیت‌های جدیدی را برای بازیکنان به‌همراه دارد. یکی از جدیدترین قابلیت‌های اضافه شده، امکان علامت زدن محل حضور NPCهای مختلف در نقشه‌ی گسترده‌ی بازی است. باتوجه‌به اینکه بازیکنان ممکن است حین انجام مأموریت‌های فرعی محل حضور برخی شخصیت‌های مهم را از یاد ببرند، استودیوی فرام‌سافتور به گیمرها قابلیت علامت زدن محل حضور NPCهای مهم را داده است تا با خیال راحت در زمان دلخواه به سراغ مأموریت‌های جانبی بازگردند.

مقاله‌ مرتبط:

همچنین شخصیت‌های جدیدی به‌نام Jar-Bairn به نقشه‌ی بازی اضافه شده‌اند که بازیکنان باید به‌دنبال یافتن آن‌ها باشند. علاوه‌براین موارد، مأموریت‌های جدیدی برای Diallos ،Nepheli Loux ،Kenneth Haight و Gatekeeper Gostoc اضافه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد این محتویات از ابتدا برای زمان انتشار برنامه‌ریزی شده بودند اما بنابر دلایلی با تأخیر در دسترس بازیکنان قرار گرفتند.

شخصیت Jar-Bairn در بازی Elden Ring

(شخصیت Jar-Bairn در دنیای الدن رینگ)

به‌روزرسانی جدید بازی الدن رینگ علاوه‌بر عرضه‌ی محتویات جدید، برخی مشکلات فنی را که اکثر آن‌ها باگ هستند رفع می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده می‌توان دریافت که مهم‌ترین باگ رفع شده مربوط‌به عدم توانایی بازیکنان در ترکیب اسلحه‌ها با قابلیت‌های مختلف پس از ارتقا می‌شود. همچنین استودیوی فرام‌سافتور برای متعادل‌سازی مبارزات بازی قدرت جادوها را افزایش و میزان FP مصرفی آن‌ها را کاهش داده است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی به‌روزرسانی جدید الدن رینگ با سایر کاربران زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده