جدایی سرپرست بخش چندنفره Halo Infinite از استودیو ۳۴۳ اینداستریز
در میان تازهترین اخبار بازی مطلع شدیم که اندرو ویتس، سرپرست بخش چندنفرهی Halo Infinite استودیو ۳۴۳ اینداستریز را ترک کرده است. با اینکه مدتی از انتشار بازی هیلو اینفینیت میگذرد، اما استودیو 343Industries بهخوبی میداند که باتوجهبه اتخاذ مدل سرویس-محور برای این بازی شوتر، کارهای زیادی برای انجام باقی مانده است. بااینوجود، این استودیو از حالا باید این کار را بدون یکی از اعضای کلیدی تیم توسعه انجام دهد.
اندرو ویتس که بیش از ۳ سال بهعنوان طراح ارشد حالتها و سیستمهای بخش چندنفرهی Halo Infinite فعالیت کرد، اخیرا با انتشار یک توئیت تازه از ترک استودیو ۳۴۳ اینداستریز خبر داد. این طراح در پیام خود نوشت: «امروز آخرین روز کاری من در استودیو 343Industries بهحساب میآید. سرپرستی تیم طراحی بخش چندنفره در طول این سالها باعث افتخارم بود. از همهی طرفدارهای هیلو بابت بازخوردهایشان در طول این سالها سپاسگزارم. ما این بازی را برای شما ساختیم. میخواهم زمانی را به استراحت و تجدید قوا بگذرانم، اما برای گام بعدی بسیار هیجانزده هستم».
اندرو ویتس پیش از بازی Halo Infinite در شرکت آرنانت روی بازی Guild Wars 2، در شرکت باس کی پروداکشنز روی بازی Lawbreakers و در شرکت یوبیسافت روی بازی Rainbow Six Siege کار کرده بود. استودیو ۳۴۳ اینداستریز برنامههای زیادی برای بازی هیلو اینفینیت دارد. بهتازگی فصل دوم این بازی شوتر با نام Lone Wolves معرفی شد و جزئیات بیشتری از آن در اختیار بازیکنها قرار گرفت. شایعاتی نیز از کار استودیو پشتیبان Certain Affinity روی یک حالت چندنفرهی جداگانه برای Halo Infinite به گوش میرسد که تابهحال تأیید یا تکذیب نشده است. البته طرفدارها باید برای تجربهی حالت Forge و کو-آپ بخش کمپین زمان بیشتری را منتظر بمانند.
بازی Halo Infinite درحالحاضر در پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی بهواسطهی داستانسرایی بسیار خوب و درگیرکننده، شخصیتپردازی عالی شخصیتهای جدید Weapon و Echo-216، گانپلی روان و دوستداشتنی، فعالیتهای فرعی ارزشمند دارای پاداش مناسب، سیستم ارتقای کارآمد برای مهارتهای مسترچیف، بخش چندنفره اعتیادآور بهلطف طراحی نقشهها و گانپلی، گرافیک بصری چشمنواز و موسیقیهای گوشنواز توانست در بررسی زومجی نمرهی ۹ از ۱۰ را کسب کند. البته مسائلی مانند شخصیتپردازی نهچندان مناسب برخی از کاراکترها روی تجربهی کلی آن تأثیر منفی داشت.