نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷

تمایل بلیزارد به استخدام طراح برای پروژه‌های Warcraft

بلیزارد با انتشار یک آگهی استخدام، به‌دنبال جذب طراح ارشد است تا روی بازی‌هایی World of Warcraft و Warcraft III Reforged کار کند.

ریمستر وارکرفت ۳، یکی از آن بازی‌هایی بود که طرفداران این مجموعه و کلا آثار استراتژی، مدت زیادی درخواست آن را داشتند. بالاخره در سال ۲۰۲۰ بود که بلیزارد یک نسخه بهبود‌یافته از این اثر را با نام Warcraft III Reforged منتشر کرد ولی نتیجه نهایی، با آن چیزی که طرفداران انتظارش را داشتند فاصله زیادی داشت. تغییراتی که بلیزارد در بازی اعمال کرده بود، باعث شد تا ریمستر وارکرفت ۳ در مواردی مثل بالانس کلی، مشکلات زیادی داشته باشد و با گذشت بیش از یک سال از انتشار هم بسیاری از این مشکلات حل نشده‌اند.

بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که حالا، بلیزارد به‌دنبال رفع این مشکلات و تبدیل کردن بازی به اثری است که باید باشد. آگهی استخدام جدید این شرکت که اخیرا منتشر شده، تمایل بلیزارد به استخدام یک طراح ارشد آشنا با مجموعه وارکرفت را می‌دهد و در توضیحات آن آمده که این شخص، قرار است روی بازی Warcraft III Reforged و همینطور پروژه‌های مرتبط با World of Warcraft کار کند. در توضیحات این جایگاه شغلی،‌ آمده که این طراح قرار است روی آپدیت‌های مرتبط با این بازی‌ها فعالیت داشته باشد و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که شاهد محتویات جدیدی برای بازی باشیم.

بلیزارد که پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت حالا زیرمجموعه این شرکت به‌حساب می‌آید، چندی پیش هم اعلام کرد که یک بازی موبایل از World of Warcraft در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و شاید بخشی از مسئولیت‌های طراح جدید شرکت هم مرتبط با این بازی باشد.

نظرات خود را در این مورد با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید.


منبع بلیزارد
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده