// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

انتشار یک بازی موبایلی جدید از World of Warcraft در سال ۲۰۲۲

بلیزارد قصد دارد یک بازی جدید از مجموعه‌ی World of Warcraft را در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های موبایلی منتشر کند.

از سال ۲۰۱۷ شایعاتی به گوش می‌رسند مبنی‌بر اینکه قرار است نسخه‌ای موبایلی از مجموعه بازی محبوب World of Warcraft ساخته شود. حالا براساس تازه‌ترین اخبار بازی، بلیزارد در آخرین گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود اعلام کرده‌ است که یک بازی جدید از این سری MMORPG در سال ۲۰۲۲ به‌دست کاربران موبایل می‌رسد. این شرکت می‌گوید در سال جاری میلادی «برنامه دارد محتوای قابل‌توجه‌ای را برای مجموعه‌ی وارکرفت عرضه کند که شامل تجربه‌های جدیدی از World of Warcraft و Hearthstone و یک بازی کاملا جدید وارکرفت می‌شود که برای اولین‌بار برای گیمرهای موبایلی منتشر خواهد شد.»

بلیزارد سال قبل همین موقع‌ها تایید کرده بود که در حال کار روی چند بازی موبایلی از دنیای World of Warcraft است؛ بازی‌هایی که اعلام شد ساخت‌شان تا اوت ۲۰۲۱ (مرداد-شهریور) پیشرفت زیادی داشته است. بلیزارد اما در گزارش مالی خود به جزئیات این بازی موبایلی جدید اشاره نکرده است و برای مثال نمی‌دانیم اثر مذکور در چه سبکی ساخته می‌شود یا از کدام عنصر جهان فانتزی وارکرفت در آن استفاده شده است. البته براساس یک شایعه، احتمال دارد که بازی موبایلی وارکرفت همانند Pokémon Go برپایه‌ی فناوری واقعیت افزوده توسعه پیدا کرده باشد.

Warcraft تنها مجموعه‌ی بلیزارد نیست که نسخه‌ای موبایلی آن در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود، چون Diablo: Immortal نیز برای عرضه در سال جاری میلادی و روی پلتفرم‌های اندروید و iOS برنامه‌ریزی شده است. همچنین به‌نظر می‌رسد آن «محتوای قابل‌توجه‌ای» که بلیزارد از آن حرف می‌زند، ممکن است درواقع آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی جدیدی برای مجموعه‌ی وارکرفت باشند. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که بلیزارد پس از عملکرد ضعیف Warcraft 3: Reforged در زمینه‌ی ارائه‌ی یک تجربه‌ی باکیفیت، قصد داشته باشد بار دیگر یک وارکرفت جدید در سبکی غیر از MMORPG بسازد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی یک بازی موبایلی جدید از World of Warcraft چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده