نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۷

عرضه نسخه PS4 بازی Gran Turismo 7 در دو دیسک

نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در یک دیسک و نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن در دو دیسک به بازار عرضه می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی GT7 در دو دیسک و نسخه‌ی پلی استیشن 5 آن در یک دیسک راهی بازار خواهد شد. بازی Gran Turismo 7 تا چند هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود و طرفدارهای این مجموعه‌ی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی محتویاتی هستند که این نسخه از بازی ارائه می‌کند. بی‌تردید جدیدترین قسمت از مجموعه بازی Gran Turismo در هر دو زمینه‌ی بصری و فنی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و به‌دنبال دستیابی به سطوح بالای موفقیت است. بنابراین جای تعجبی ندارد که با یک بازی حجیم طرف باشیم.

فروشگاه PlayStation Direct اخیرا فروش بی‌واسطه‌ی نسخه‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 بازی Gran Turismo 7 را آغاز کرد که نسخه‌ی فیزیکی آن‌ها تفاوتی اساسی با یکدیگر دارند. نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی در یک دیسک و نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن در دو دیسک در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. البته کنسول پلی استیشن 5 دارای درایو Ultra HD Blue-ray است که امکان خواندن دیسک‌هایی با ظرفیت بیشتر را فراهم می‌آورد و در کنسول پلی استیشن 4 وجود ندارد.

ماشین مسابقه بازی Gran Turismo 7 در یک جاده پردرخت

هر دو صفحه‌ی یادشده در فروشگاه پلی استیشن دایرکت به این موضوع اشاره دارند که بازیکن‌ها حداقل به ۱۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای تجربه‌ی بازی Gran Turismo 7 نیاز خواهند داشت. پیش‌تر گزارش شده بود که حجم نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی گرن توریزمو 7 بدون بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول تقریبا ۹۰ گیگابایت خواهد بود.

بازی Gran Turismo 7 در تاریخ ۱۳ اسفند (۴ مارس) برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی ریسینگ از همان روز عرضه بیش از ۴۲۰ اتومبیل را در دسترس قرار می‌دهد و امکان شخصی‌سازی ظاهری خودرو، تنظیم فنی ماشین و تصویربرداری از آن‌ها در بیشتر از ۲۵۰۰ لوکیشن را برای گیمرها فراهم می‌آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده