نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۷

اعلام تاریخ انتشار بازی Road 96 برای پلی استیشن و ایکس باکس

به‌گفته‌ی استودیو DigixArt، بازی داستان‌محور Road 96 در ماه آوریل سال جاری میلادی روی کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی‌ استیشن منتشر خواهد شد.

بازی ماجراجویی و داستان‌محور Road 96 ابتدا در سال ۲۰۲۱ روی کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم پی سی عرضه شد. براساس جدیدترین اخبار بازی، به‌زودی بازیکن‌های پلتفرم‌های دیگر هم می‌توانند سراغ تجربه‌ی آن بروند. استودیوی بازی‌سازی DigixArt اعلام کرد بازی Road 96 در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ (۲۵ فروردین ۱۴۰۱) روی کنسول‌های پلی ‌استیشن 5، پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همراه‌با نسخه‌ی دیجیتالی، نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز توسط شرکت Merge Games به بازار عرضه خواهد شد.

در زمان معرفی رسمی Road 96، تیم DigixArt به‌عنوان سازنده‌ی این اثر به بازیکنان نوید یک تجربه‌ی روایی منحصر‌به‌فرد با چند مسیر مختلف قابل انتخاب جهت پیشروی در داستان را داد. داستان بازی Road 96 در مورد اتفاقاتی است که در حین یک سفر تابستانی در منطقه‌ی Petria رخ می‌دهند.

مقاله‌ی مرتبط:

در بازی Road 96 انتخاب‌های گیمر بسیار مهم هستند. براساس این انتخاب‌ها چند مسیر کاملا متفاوت برای ادامه‌ی داستان در نظر گرفته شده است که در هر کدام از آن‌ها، بازیکنان با شخصیت‌های گوناگونی رو‌به‌رو خواهد شد. شخصیت‌های داستان نیز براساس انتخاب گیمر می‌توانند رفتاری دوستانه یا خصومت‌آمیز از خود نشان دهند. علاوه‌بر این در محیط‌های مختلف بازی Road 96 اسرار مختلفی برای کشف کردن وجود دارد که به بازیکنان اطلاعات زیادی در مورد نیروهای مستبدی که به اداره‌ی کشور می‌پردازند، خواهند داد.

نظر شما در مورد بازی Road 96 چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی آن شده‌اید؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده