نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴

فاش شدن اولین تصاویر از بازی Armored Core 6 فرام سافتور

براساس شایعات، بعد از الدن رینگ شاهد تکمیل ساخت و عرضه Armored Core جدید توسط هیدتاکا میازاکی در استودیو فرام سافتور خواهیم بود.

به‌دنبال شایعات اخیر درباره‌ی پروژه‌ی جدید استودیو فرام‌سافتور و طی آخرین اخبار بازی، یک‌سری تصویر جدید در اینترنت پخش شده‌ است که شایعات پیرامون ساخت بازی Armored Core 6 زیر نظر هیدتاکا میازاکی را قوت می‌بخشد. پیش‌تر شخصی با نام کاربری Red Liquorice در انجمن Resetera ادعا کرد که در یک نظرسنجی توسط تیم فرام‌سافتور، اطلاعاتی از پروژه‌ی بعدی این استودیو را مطالعه کرد؛ اثری که گویا نسخه‌ی جدید سری بازی Armored Core است.

او در ادامه ادعا کرد که در نظرسنجی مورد بحث یک سری ویدیو و عکس هم از بازی وجود داشت که او به‌دلیل وجود یک سری واترمارک (نشانه‌گذاری خاص روی تصاویر برای تثبیت مالکیت توسط شخص یا گروهی خاص) روی عکس‌ها، نمی‌توانست آن‌ها را به‌اشتراک بگذارد. ولی شخص مورد نظر حالا تصاویر نام‌برده را در همان صفحه از انجمن Resetera به‌اشتراک گذاشته است که در ادامه آن‌ها را تماشا می‌کنیم.

تصویر فاش شده از بازی Armored Core 6 با محوریت نمایش سازه‌های عظیم محیط‌ها

تصویر فاش شده از بازی Armored Core 6 با محوریت نمایش مبارزات

تصویر فاش شده از بازی Armored Core 6 با محوریت نمایش جنگ‌های نزدیک

تصویر فاش شده از بازی Armored Core 6 با محوریت نمایش محیط‌ها

همان‌طور که دو روز قبل در خبر احتمال مشخص شدن پروژه بعدی استودیو فرام‌سافتور خواندیم، به‌نظر می‌رسد که پروژه‌ی جدید هیدتاکا میازاکی دنباله‌ی بازی Armored Core باشد که یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های استودیو فرام سافتور به شمار می‌‌‌آید. این بازی جدید که گویا با اسم Armored Core 6 قرار است به‌گیمرها معرفی شود، یک اثر اکشن عظیم با محوریت ربات‌ها خواهد بود که مکانیزم‌هایی گسترده از نبردهای نزدیک، نبردهای دور-برد و سیستم‌های متنوع از حرکت در نقشه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

با پخش این اسکرین‌شات‌ها در اینترنت، شایعه‌ی مورد بحث حالا بیشتر از قبل واقعی به نظر می‌رسد. البته که طبق گفته‌های شخص منتشرکننده‌ی تصاویر، یک ویدیو هم با این عکس‌ها در دسترس او قرار گرفته بود. در صورت حقیقت داشتن این ادعا، اصلا بعید نیست که در روزهای آتی شاهد لو رفتن آن ویدیو هم باشیم تا دیگر اکثر افراد شکی به ساخته شدن Armored Core 6 نداشته باشند. باید تا آن زمان صبر کنیم و ببینیم که اشخاص فاش‌کننده‌ی این اطلاعات چه مواردی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک می‌گذارند. فعلا نه فرام سافتور و نه بندای نامکو به شایعات واکنشی نشان نداده‌اند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده