نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷

افزایش احتمال رونمایی از نسخه پلی استیشن بازی The Ascent

با ثبت رده‌بندی سنی نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی The Ascent در ESRB، احتمالا دوران انحصاری کنسولی بودن آن به‌زودی به پایان می‌رسد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با ثبت شدن رده‌بندی سنی نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی The Ascent در سامانه ESRB احتمال رونمایی از نسخه‌ی پلی استیشن اثر مورد بحث بالاتر رفته است. پیش‌تر هم شاهد ثبت شدن نسخه‌‌ی پلی استیشن بازی The Ascent در بلاگ رده‌بندی سنی کشور تایوان بودیم و حالا با اختصاص دسته‌بندی سنی برای نسخه‌های پلی استیشن این بازی در سامانه ESRB ، احتمال رونمایی از آن در آینده‌ای نزدیک بالاتر رفته است.

تیم Neon Giant که سازندگان این بازی به‌شمار می‌روند نیز چندی پیش به‌شکل رسمی، آگاهی خود درخصوص تمایل کاربران پلی استیشن به تجربه‌ی این اثر را اعلام کردند. The Ascent حدودا شش ماه قبل برای کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه شد. ساخته‌ی مورد بحث در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی بازی The Ascent می‌خوانیم:

«The Ascent ساخته‌ای از استودیو ۱۱ نفره Neon Giant است که در برخی جنبه‌ها مثل داستان به‌دلیل مسائلی چون ضعف در شخصیت‌پردازی و دیالوگ‌ها، مشکلات غیرقابل‌انکاری دارد. بااین‌حال سازندگان از حیث تجربه کلی بازی، مبارزات بسیار هیجان‌انگیز و جذابی برای The Ascent طراحی کرده‌اند که تکه‌پاره کردن دشمنان با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌ها یا قدرت‌های ویژه، تا آخر بازی هیجانش را از دست نمی‌دهد.

همین مسئله و موارد دیگری چون گرافیک بسیار زیبا، باعث شده‌اند تا بتوان The Ascent را به‌عنوان یک اثر مشکل‌دار ولی هیجان‌انگیز برای یک بار تجربه، پیشنهاد کرد؛ مخصوصا برای افرادی که علاقه زیادی به اکشن‌های سریع و نفس‌گیر دارند».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده