// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳

کوجیما امسال کار روی یک پروژه رادیکال را شروع خواهد کرد

کوجیما در صحبت‌های خود بیان کرد که امسال قرار است کار جدیدی را به‌طور جدی شروع کند و یک پروژه رادیکال را به مرحله آزمایشی بعدی ببرد.

باتوجه‌به شهرت و میراث هیدئو کوجیما و تیم او در استودیو کوجیما پروداکشنز، طرفداران مشتاقانه منتظرند تا بدانند این سازنده قرار است در آینده روی چه بازی‌هایی کار کند. هر اتفاقی که بیافتد، به نظر می‌رسد که کار روی یکی از پروژه‌های بعدی به‌زودی آغاز خواهد شد.

تصویر هنری رسمی منتشرشده توسط کوجیما پروداکشنز برای تبریک سال ۲۰۲۲ میلادی

کوجیما اخیرا در توییتر تأیید کرد که در سال ۲۰۲۲، توسعه پروژه بعدی خود را به‌طور جدی آغاز خواهد کرد. جالب اینجا است که او خبر از کار روی «یک پروژه رادیکال» می‌دهد و می‌گوید که به‌دنبال «حرکت به سطح بعدی آزمایش» آن است. البته که ساخت بازی سنت‌شکن و عجیب باتوجه‌به سابقه‌ی کاری این بازی‌ساز نباید تعجب‌آور باشد. کوجیما در توییت خود بیان کرد: «امسال قرار است کار جدیدی را به‌طور جدی شروع کنم و یک پروژه‌ی رادیکال را به مرحله‌ی آزمایشی بعدی ببرم. من همچنین امیدوارم که تیم ویدیو را راه‌اندازی کنم. همچنین ممکن است سراغ کاری مثل یک پروژه‌ی رادیویی هم بروم؟».

عده‌ای از همین جمله‌بندی کوجیما هم برداشت کرده‌اند که وی به دو بازی اشاره می‌کند؛ ساخت یکی از آن‌ها در سال ۲۰۲۲ به‌طور جدی جلو خواهد رفت و یکی از آن‌ها فعلا در فاز آزمایشی قرار دارد. به‌تازگی در مصاحبه با فامیتسو اعلام شد که هیدئو کوجیما مشغول ساخت دو بازی است.

البته ما هنوز پروژه‌های جدید کوجیما پروداکشنز را به شکل رسمی نمی‌شناسیم. هرچند شایعات زیادی در رابطه با آن‌ها مطرح شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که کوجیما با مایکروسافت روی یک بازی مبتنی بر فضای ابری به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس کار خواهد کرد که ظاهرا قرار است قسمت جدیدی از یک سری بازی متعلق به ایکس باکس باشد؛ نه یک مجموعه‌ی جدید. جالب اینجا است که شایعات همچنین ادعا می‌کنند که Kojima Productions در حال کار روی یک بازی سایلنت هیل است که توسط سونی از نظر مالی تأمین می‌شود.

در همین حال نورمن ریداس، بازیگر بازی Death Stranding و سریال The Walking Dead نیز اخیرا اشاره کرد که مذاکره درباره‌ی دنباله‌‌ی دث استرندینگ در حال انجام است. حتی شاید خود کوجیما نیز به این موضوع (ساخت یک بازی دث استرندینگ جدید) اشاره کرده باشد. استودیو Kojima Productions اخیرا شعبه‌ی جدیدی را نیز افتتاح کرده است که به تلویزیون، فیلم و موسیقی اختصاص دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده