// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳

کیانو ریوز هیچوقت سایبرپانک 2077 را بازی نکرده است

کیانو ریوز می‌گوید که هرگز سایبرپانک 2077 بازی نکرده است. این صحبت او در تضاد با ادعاهای استودیو سی‌دی پراجکت رد قرار دارد.

در مصاحبه‌ی اخیر بازیگر جانی سیلورهند یعنی کیانو ریوز دوست‌داشتنی، او یکی از ادعاهای مطرح‌شده توسط شرکت CD Projekt را رد کرد. کیانو ریوز توضیح داد که اصلا هنوز سایبرپانک 2077 را بازی نکرده است و در کل اهل تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی نیست.

این تناقض توسط برخی از طرفدارهای پروپاقرص در ساب‌ردیت سایبرپانک مورد توجه قرار گرفت. در حین تماشای مصاحبه اخیر ریوز با رسانه The Verge، آن‌ها متوجه شدند که این صحبت با گزارش‌های منتشرشده در دسامبر سال ۲۰۲۰ مطابقت ندارد. در این گزارش‌ها آدام کیسینسکی، مدیرعامل CD Projekt Red گفت که این بازیگر تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 را دوست دارد و البته هنوز آن را به پایان نرسانده است. در نتیجه این تصور ایجاد شده بود که کیانو ریوز مدام مشغول تجربه‌ی سایبرپانک 2077 است و از انجام این کار، لذت بسیار زیادی می‌برد.

بنابراین باید پرسید که چه اتفاقی رخ داده است؟ این امکان وجود دارد که در استودیو سی‌دی پراجکت رد به کیسینسکی گفته شده باشد که ریوز ظاهر بازی را دوست دارد و مدیرعامل به اشتباه تصور کرده باشد که او آن را بازی کرده است. احتمال دیگر این است که کیانو ریوز بازی کردن بازی سایبر پانک را به‌عنوان تجربه‌ی نسخه نهایی در اوقات فراغت خود تفسیر می‌کند و تجربه‌ی قبل از عرضه‌ی بخشی از آن در استودیو سی‌دی پراجکت را «بازی کردن» به شمار نمی‌آورد.

در هر حالت ریوز کاملا مصمم است که سایبرپانک 2077 را بازی نکرده است. وقتی از او می‌پرسند که آیا بازی‌های ویدیویی را تجربه می‌کند، سریع می‌گوید که این کار را انجام نمی‌دهد. مصاحبه کننده در ادامه می‌پرسد که آیا حداقل سایبرپانک 2077 را بازی کرده است، او پاسخ می‌دهد: «نه. منظورم این است که من نمایش‌ها را دیده‌ام. اما هرگز آن را بازی نکرده‌ام». به نظر می‌رسد که یکی از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر نیز نتوانست کیانو ریوز را مجبور به تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی کند و اگر سایبرپانک 2077 توانایی انجام این کار را نداشت، شاید او هرگز قصد بازی کردن نداشته باشد.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده