نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰

کیانو ریوز از تجربه Cyberpunk 2077 بسیار لذت برده است

رئیس و مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در کنفرانس مالی اخیر استودیو اعلام کرد که کیانو ریوز تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 را دوست داشته است.

رئیس و مدیرعامل استودیوی سی‌دی پراجکت رد اخیراً اعلام کرد که کیانو ریوز بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده و آن را دوست داشته است. بازیگر فیلم‌های The Matrix (ماتریکس) و John Wick (جان ویک) در این بازی در نقش جانی سیلورهند ظاهر می‌شود و ظاهراً نقش بزرگی را در داستان ایفا می‌کند. کیانو ریوز در کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 علاوه‌بر رونمایی از مشارکت خود در بازی سایبرپانک 2077 اعلام کرد که این اثر اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار می‌گیرد. از آن زمان این بازی بارها به دلایل مختلف با تأخیر مواجه شد، اما به نظر می‌رسد که دیگر زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده است.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد هفته‌ی گذشته با انتشار یک تریلر تازه به نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 در کنسول پلی استیشن 4 پرو پرداخت که نشان از آمادگی آن برای عرضه در آینده‌ی نزدیک داشت. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آدام کیچینسکی، رئیس و مدیرعامل استودیوی CD Projekt RED اعلام کرد که کیانو ریوز یک نسخه از بازی سایبرپانک 2077 را تجربه کرده است. یکی از سرمایه‌گذاران در کنفرانس مالی اخیر سی‌دی پراجکت رد از کیچینسکی پرسید که نظر ستاره‌ی فیلم‌های «جان ویک» در مورد بازی چیست و رئیس استودیو در پاسخ گفت: «او بازی را تجربه کرده، اما تا جایی‌که من می‌دانم هنوز آن را به پایان نرسانده است. بدون شک کیانو ریوز بازی را تجربه کرد و آن را دوست داشت.» این بازیگر برجسته و توانا سال‌ها با استودیوی سی‌دی پراجکت روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که یک نسخه از این بازی را دریافت و تجربه کند.

به‌هرشکل این گواه دیگری بر عرضه‌ی بازی Cyberpunk 2077 در آینده‌ی نزدیک است که امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اخیراً ویدیوهای گیم‌پلی بازی سایبرپانک 2077 در سراسر اینترنت فاش شد و با اینکه طرفداران از ترس اسپویل از تماشای آن اجتناب کردند، اما نشان می‌داد که اگر از برخی از بافت‌ها و پشتیبانی از سایر ویژگی‌های فنی فاکتور بگیریم، این اثر قابل تجربه و کامل شده است. تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 توسط کیانو ریوز، تریلرهای تازه و ویدیوهای فاش شده همگی نشان از این دارند که این محصول کاملاً آماده‌ی عرضه است. تأخیرهای مکرر سایبرپانک 2077 باعث ناامیدی بسیاری از طرفداران هیجان‌زده شد، اما ظاهراً بازی در آستانه‌ی رسیدن به حالتی است که سازندگان را راضی می‌کند. بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ (۱۰ دسامبر ۲۰۲۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز بهینه خواهد شد.

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی فیلم های کیانو ریوز در زومجی را بخوانید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده