// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۷

برنامه سازندگان Age of Empires 4 برای آپدیت های بازی تا بهار ۲۰۲۲

مایکروسافت بعد از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی Age of Empires 4، برنامه‌های خود برای این بازی تا بهار ۲۰۲۲ را اعلام کرد.

منتظر محتواهای بیشتر برای بازی Age of Empires 4 باشید. ۲۰۲۱ به دلایل زیادی یک سال خوب برای صنعت بازی‌های ویدیویی به‌شمار می‌رود که یکی از آن‌ها بازگشت مجموعه‌ی کلاسیک مایکروسافت بود. درست مانند بازی Microsoft Flight Simulator که سال گذشته منتشر شد، قسمت جدید سری Age of Empires هم طرفدارهای خاص خود را پیدا کرد؛ افرادی که مدت‌ها منتظر نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه بودند. درنهایت اواخر ماه اوکتبر با انتشار بازی Age of Empires 4 این انتظار‌ به‌پایان رسید و باتوجه‌به آمار استیم، بازی AoE 4 توانست در بهترین روز خود به بیش از ۷۰ هزار بازیکن همزمان برسد. حالا سازندگان برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی را اعلام کردند.

براساس پستی که در سایت رسمی ایکس باکس منتشر شد، برنامه‌ی استودیو Relic Entertainment و استودیو World's Edge برای به‌روزرسانی‌های بازی Age of Empires 4 تا بهار سال ۲۰۲۲ مشخص شده است. البته در تصویر رسمی منتشرشده، پچ 7879 هم دیده می‌شود که به‌تازگی برای بهبود عملکرد فنی بازی از راه رسید. به‌روزرسانی‌های زمستان هم متمرکز روی امتیازات داخل بازی، افزایش بالانس گیم‌پلی و تنظیم بهتر مینی-مپ خواهند بود.

مسیر به‌روزسانی بازی Age of Empires 4

در بهار ۲۰۲۲ شاهد تمرکز آپدیت‌ها روی ابزارهای ساخت، برطرف کردن بیشتر مشکلات و گشت‌ها خواهیم بود. سپس با یک آپدیت فصل‌ها شروع می‌شوند و بازیکنان می‌توانند با ابزار جدید، محتوای خود را برای اشتراک‌گذاری تولید کنند. همچنین به‌دلیل درخواست‌های فراوان گیمرها، امکان کشیک دادن به بازی افزوده خواهد شد. پس طبق مسیر به‌روزرسانی موارد بیشتری نیز بعد از پچ بهار در انتظار بازیکنان هستند.

Age of Empires 4 درحال حاضر تنها برای پی‌سی منتشر شده است، اما تیم توسعه به احتمال عرضه بازی برای کنسول ایکس باکس اشاره کرد. شما می‌توانید بررسی بازی Age of Empires 4 را در زومجی تماشا و مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده