// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۱

شروع خوب فروش بازی Alan Wake Remastered

اکنون بیشتر از یک ماه از عرضه‌ی ریمستر بازی الن ویک می‌گذرد و شرکت رمدی اینترتینمنت اعلام کرد که فعلا از نتیجه‌ی مالی کار رضایت دارد.

براساس گزارش مالی رسمی شرکت Remedy Entertainment، فروش بازی Alan Wake Remastered به خوبی آغاز شد. سازندگان می‌گویند که این ریمستر حداقل فعلا عملکرد مالی مناسبی دارد؛ محصولی که رمدی به‌لطف عرضه‌ی آن توانست پس از سال‌ها بالاخره همان‌طور که می‌خواست، الن ویک را به کنسول‌های پلی استیشن هم بیاورد.

رمدی مجددا به‌طور رسمی تایید کرد که اپیک گیمز ناشر یک بازی کوچک و یک بازی بزرگ از این شرکت است. حالا می‌دانیم که «بازی کوچک» در حقیقت همان ریمستر بازی Alan Wake بود که در ماه اکتبر برای کامپیوترهای شخصی (انحصاری اپیک گیمز استور)، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد. رمدی علاوه‌بر توصیف عملکرد مالی ریمستر الن ویک با صفات مثبت، از واکنش منتقدها و گیمرها به این بازی نیز راضی است.

پوستر بازی Alan Wake Remastered رمدی و یک مرد با چراغ قوه

رمدی گفت «بازی بزرگی که اپیک گیمز ناشر آن خواهد بود»، به‌صورت کامل وارد پروسه‌ی اصلی تولید شده است. البته ما به‌صورت رسمی نمی‌دانیم که شرکت Remedy Entertainment و شرکت Epic Games چه زمانی سراغ معرفی آن می‌روند. این وسط رمدی حداقل دو بازی در حال ساخت دیگر هم دارد که ناشر آن‌ها شرکت 505Games خواهد بود؛ بازی‌هایی که هر دو به مجموعه‌ی Control تعلق دارند و یکی از آن‌ها به‌عنوان اسپین-آف مولتی‌پلیر کنترل، متمرکز روی تجربه‌ی چندنفره خواهد بود. جالب این‌جا است که به‌گفته‌ی شرکت رمدی همچنان فروش بازی کنترل، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی ادامه دارد.

شما می‌توانید بررسی بازی Alan Wake Remastered را به قلم افشین پیروزی در زومجی بخوانید یا سراغ تماشای نیم نگاه بازی Alan Wake Remastered بروید.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده